Verwijderpolicy van de Shop Survey

Pagina: 1
Acties:

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Een tijd geleden heb ik hier al gezeurd over de verwijderpolicy van de Shop Survey. Bij een aantal ShS's groter dan 21 wordt alles ouder dan X maanden verwijderd. Het is vervelend dat er dan soms nog maar een paar verhalen staan, waar er eerst nog dertig stonden. Waarom niet alles verwijderen boven de 21?

Ik zal het eens posten in Mantis...

Ik vraag me nu echter af wie de regeling uitvoert. Ik zocht naar MP3-spelerwinkels en het viel me op dat bij één alle surveys nog staan vanaf oktober vorig jaar, hoewel er meer zijn dan 21. Bij twee andere is bijna alles verwijderd - ook de jongere, zelfs nog van dit jaar. Dit lijkt me niet helemaal eerlijk.

http://www.tweakers.net/shopsurvey?Naam=mp3

Bij Mp3man en MP3.direqt.nl is gesnoeid (hoewel er nog steeds onterecht '21' staat...), bij MP3cdspeler.nl staat alles er nog.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bovenstaande reply hoort niet in [rml][ ShS] Meldingen - deel 2[/rml] thuis en daarom is de reactie in een nieuw topic geplaatst.

* Femme had ooit eens uitgelegd wat de gebruikte TTL's (Time To Live) van SS-reactie's, maar ik kan deze helaas niet meer vinden en weet ook niet of deze in de tussentijd veranderd zijn.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 20:15

PcDealer

HP ftw \o/

Robin Vreuls schreef op 21 april 2004 @ 15:57:
* Femme had ooit eens uitgelegd wat de gebruikte TTL's (Time To Live) van SS-reactie's, maar ik kan deze helaas niet meer vinden en weet ook niet of deze in de tussentijd veranderd zijn.
Femme in "Pricewatch: teveel groene duimen" ?

LinkedIn WoT Cash Converter