Geheugen voor brother HL5040 printer.

Pagina: 1
Acties:

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:11
Ik zoek geheugen voor een brother HL5040 laserprinter, maar ik heb nooit van het vermelde geheugen gehoord en weet dus ook niet waar ik het kan krijgen.
De handleiding van de printer verwijst wel naar een leverancier in nederland, maar daar staat alleen een artikel nummer en niet wat voor geheugen het is. Ook de prijzen vind ik wat aan de hoge kant en vraag me af of dat niet goedkoper kan.

De handleiding geeft de volgende specificaties:
Type 100 pin and 32 bit output
CAS Latency 2 or 3
Clock Frequency 66MHz or more
Capacity 16, 32, 64 Mbyte or 128 Mbyte
Height 35 mm (1.4 inches) or less
Parity NONE
DRAM Type SDRAM 4 Bank

Weet iemand waar ik op moet zoeken in de pricewatch of waar ik naar moet vragen bij de computerboeren?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gewoon dit lijstje laten zien bij de computerboer?
Ben je uberhaupt al wat winkels waar ze eventueel brother verkopen langs gegaan?
jbbrans schreef op 21 april 2004 @ 15:39:
...of waar ik naar moet vragen bij de computerboeren?
Ja, naar extra geheugen voor je Brother HL5040 Laserprinter.

[ Voor 46% gewijzigd door Aikon op 21-04-2004 16:09 ]

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:11
Aikon schreef op 21 april 2004 @ 16:08:
Gewoon dit lijstje laten zien bij de computerboer?
Ben je uberhaupt al wat winkels waar ze eventueel brother verkopen langs gegaan?

[...]

Ja, naar extra geheugen voor je Brother HL5040 Laserprinter.
Ik heb 'm gekocht bij het office-center en dat ziet er niet uit als een plek waar je geheugen kan kopen.
Toner en dergelijke hebben ze wel, maar extra's niet.

En wat betreft de computer winkels: als het geen ddr-sdram is kennen ze het niet. (of ze het in de winkel hebben of niet, maakt niet uit)
Ik wil gewoon met vertrouwen en kennis een computerwinkel binnenstappen en vragen om een bepaald type geheugen en informatie erover kunnen geven. En prijzen kunnen vergelijken. (Waarom 200 euro betalen voor iets wat ook <100 had kunnen kosten.)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jbbrans schreef op 21 april 2004 @ 16:48:
[...]

Ik heb 'm gekocht bij het office-center en dat ziet er niet uit als een plek waar je geheugen kan kopen.
Toner en dergelijke hebben ze wel, maar extra's niet.
Heb je uberhaupt geprobeerd of ze het hebben, meestal kunnen ze het gewoon bijbestellen. Ze hebben het niet op voorraad nee, want echt vaak wordt het niet verkocht.
En wat betreft de computer winkels: als het geen ddr-sdram is kennen ze het niet. (of ze het in de winkel hebben of niet, maakt niet uit)
Ik wil gewoon met vertrouwen en kennis een computerwinkel binnenstappen en vragen om een bepaald type geheugen en informatie erover kunnen geven. En prijzen kunnen vergelijken. (Waarom 200 euro betalen voor iets wat ook <100 had kunnen kosten.)
Jij hoeft geen kennis te hebben, daar is die winkel voor. Gewoon zeggen dat je geheugen voor je printer wil, hoor je vanzelf of ze het hebben/kunnen leveren.
Prijzen vergelijk je door bovenstaand bij meerdere winkels te herhalen.