Ik heb een thuisnetwerkje liggen. Het draait allemaal prima, we kunnenbestanden en printers delen. Ik heb alles keurig geinstalleerd (tcp/ip, gateway, etc.) Nou wil ik internet delen (heb al diverse prog's geprobeerd; wingate, sygate, winproxy,winroute). De client pc vertikt het echter om toegang te krijgen tot internet. Als ik vanaf die pc de server pc(dit is m'n eigen pc met 2 netwerkkaarten; lokale @ athome ethernetkaart)probeer te pingen, krijg ik de melding: "transmit failed, errorcode 10091":'(. Maar ik kan hem wel pingen! Ik draai zelf win98 en de client win95. Ik heb geen firewall ingeschakeld op het moment, dus daar ligt het niet aan. Wie kan me helpen?
Hoe kan ik ICS uninstallen?Op maandag 18 december 2000 21:17 schreef Athoszz het volgende:
heb je ICS uninstalled, en anders moet je ff winroute lite proberen.....werkt vaak wel
Bij de server wel ja, maar niet bij een client met win95 (via een diskette geinstalleerd)Op maandag 18 december 2000 21:22 schreef Athoszz het volgende:
gewoon bij config- / software / windows onderdelen
Volgens mij is dat iets lastiger....
Verwijderd
Gaat volgens mij alleen om de machine waar de gate op draait......
Ik had utzellufde prob....eerst ISC op server er af gedonderd, en toen winroute lite gehaald bij www.winroute.nl.
En toen wilde ut wel...
Ik had utzellufde prob....eerst ISC op server er af gedonderd, en toen winroute lite gehaald bij www.winroute.nl.
En toen wilde ut wel...
Pagina: 1