Toon posts:

:? Beeldscherm doet het niet als ik ATI drivers instaleer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een IBM 17" monitor en als ik mijn Windows Xp Pro opstart zonder drivers van mijn Club 3D ATI Radeon 9600 Pro LE dan doet de monitor het wel en als ik de catalyst 3.9 of de catalyst 4.4 instaleer dan geeft hij in het bios wel beeld maar als de driver opstart dan valt het beeld weg.
Ik heb hem geprobeerd in de analoog en digitale poort van mijn 3D kaart en ze doen het allebei niet goed.
Ik had eerst een 15" Packerd Bell monitor en die deed het wel met mijn 3D kaart.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen???

Verwijderd

Ik heb er geen ervaring mee maar het zou kunnen dat je vidkaart je monitor aan gaat sturen op een refreshrate die deze niet trekt. Dit kan er voor zorgen dat je monitor het signaal niet accepteert en geen beeld zal geven.
Heb je info over de acceptabele refreshrates van je monitor? zoniet, moet je even kijken of deze ergens op te vragen zijn. Misschien is het namelijk zo dat de catalyst drivers standaard een hogere frequentie doorgeven dan de max van je monitor.

't is een gok, maar je probleem is ook vrij vaag ;).

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Probeer et es met de omega drivers? heb je dan ook dat probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de omega drivers instaleer doet hij het zelfde en ik probeer nu een program te downloaden om mijn refresh rate te locken duzz kijken of dat werkt!?
Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand wat dit is????