Voodoo 3 of Geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 21:54

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de keuze voor m'n PC'tje...:

- Voodoo 3 3000 16Mb (heb ik 'r nu in zitten)
- Geforce 2 MX100/200 32Mb

Welke van de twee geeft de beste performance?
En dan m.n. gesplitst in 2D en 3D/games.

Ik denk dat ik met de Geforce meer moderne spellen kan gebruiken (Voodoo wordt niet meer ondersteund). Maar op 2D gebied lijkt de Voodoo mij de beste keuze...

Dus wat denken jullie?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:03

UTM

De Geforce 2 MX

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Geforce 2mx.. zoiezo

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:55
de GeForce 2 MX, no doubt about it. De voodoo3 is nog van voor de GeForce videokaarten dus het zal in ieder geval beter zijn. De kwaliteit van 2D is met een GeForce 2 MX ook nog goed te doen.

Voor de zekerheid, op welke resolutie wil je de desktop draaien?

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 12:33

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Ik weet niet of de voodoo3 zoveel onder doet voor een Gf2 MX, maar de driver ondersteuning van de GF is in ieder geval beter (of laat ik zeggen: bestaat nog ;( )
ik zou dus gewoon de GF2 mx gebruiken

de voodoo3 geeft trouwens wel een lekker scherp 2d beeldje, ja :)

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Ligt eraan wat je er mee doet, In UT trekt zo'n voodoo een gef2mxje er wel uit (glide).

:)

Verwijderd

Icey schreef op 21 april 2004 @ 17:06:
Ligt eraan wat je er mee doet, In UT trekt zo'n voodoo een gef2mxje er wel uit (glide).

:)
jah idd ligt echt aan wat je ermee wil als je nieuwere spellen wil spellen dan moet je die gf 2 nemen en dan alle settings op low zetten lol :P

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Voodoo3: als je Glide spellen hebt ;) en over het algemeen een veel betere 2D
GF2MX: vooral goedkope merken hebben vaak erg matig 2D beeld, maar in Direct3D spellen is deze kaart betur.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De kaartjes zijn aan elkaar gewaagd, alleen heeft de voodoo geen fatsoenlijke drijvers voor NT os'en. In dat opzicht ben je beter af met de Geforce. Als je er goede drijvers voor kan vinden moet je gewoon voor de voodoo gaan. Glide is echt stoer met zo'n ding. Ik heb er eentje gehad voor mijn 2e monitor, alleen kreeg ik alleen maar bsod's met dat dinge. Ik heb zo ongeveer 10 verschillende drivers geprobeert onder 2000, allemaal instabiel...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Ik heb ooit eens D3D bench gedraaut net 2 van deze kaarten (Celeron 466)
3DMark 2001
GF2MX = 1900
VD3 = 900

Dat is wat me er nog van bij staat...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Een gf mx 100 is erg traag vergeleken met een mx 200 of 400. Dan zou ik de voodoo laten zitten.

2d is veel beter dan van de MXjes. Dus ik zou niet switchen als het een mx 100 of als je op een grotere monitor werkt.

En dat ondersteunen, je bedoeld Glide, de Voodoo draait ook gewoon Direct x dus dat zal wel loslopen. Bovendien, je wil neem ik aan toch ook geen UT 2004 draaien op die mx?

En die 3dmark score, als me goed bijstaat kreeg de voodoo vooral minderpunten omdat deze geen 32 bit deed. Dat wil je neit eens draaien op een van beide kaarten.

[ Voor 18% gewijzigd door bombadil op 21-04-2004 17:45 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

voodoo 4 4500 agp 32mb heb ik nog liggen :p !!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:22
Info genoeg over te vinden op 't wereld wijde web. Anders probeer je 't zelf gewoon.

Dicht wegens zoek en zo :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.