Ik probeer vanaf een HP-UX 11.0 systeem een interface te maken voor Hylafax, de faxserver zelf is RedHat 2.1 AS
Een remote lpd script werkt prima tussen meerdere Linux systemen maar HP-UX struikelt er over, zo te zien als gevolg van de exit codes.
In eerste instantie wou ik Hylafax op de HP-UX machine compileren, dan kan ik gewoon het normale sendfax programma gebruiken.
Deze server word echter snel vervangen en de filesystems staan bijna vol, geen ruimte om alle dependencies te installeren dus.
Testen op een produktiemachine blijft matig, maar iets anders is niet voor handen.
Heeft iemand ooit Hylafax op een HP-UX platform gecompileerd?
Ik zou al genoeg hebben aan een gecompileerde versie van sendfax
Ingewikkeld verhaal, simpele vraag....
Een remote lpd script werkt prima tussen meerdere Linux systemen maar HP-UX struikelt er over, zo te zien als gevolg van de exit codes.
In eerste instantie wou ik Hylafax op de HP-UX machine compileren, dan kan ik gewoon het normale sendfax programma gebruiken.
Deze server word echter snel vervangen en de filesystems staan bijna vol, geen ruimte om alle dependencies te installeren dus.
Testen op een produktiemachine blijft matig, maar iets anders is niet voor handen.
Heeft iemand ooit Hylafax op een HP-UX platform gecompileerd?
Ik zou al genoeg hebben aan een gecompileerde versie van sendfax
Ingewikkeld verhaal, simpele vraag....
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -