Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
done, hoop dat omschrijving en zo beetje in orde is
Nee. Maar dit was gewoon een speciale manier van opschrijven van de TS. Een nummer van negen cijfers achterelkaar leest tenslotte niet echt lekker en met streepjes ertussen gaat dat een stuk gemakkelijkerCrash-Override schreef op 21 april 2004 @ 15:29:
Volgens mij waren ICQ nummers toch eerst compleet aan elkaar zonder streepjes, of niet?Hebben ze dit dan onlangs verandert bij ICQ?
Ga in je icq maar eens naar de user details van een willekeurige user en dan naar het tabblad 'icq details'. Daar zul je ook het nummer zien met streepjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Renegade op 21-04-2004 15:59 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb geen ICQRenegade schreef op 21 april 2004 @ 15:59:
Nee hoor.
Ga in je icq maar eens naar de user details van een willekeurige user en dan naar het tabblad 'icq details'. Daar zul je ook het nummer zien met streepjes.
Of wat dacht je van iemand z'n myReact op GoT, daar staat het ook gewoon allemaal aan elkaarHarm schreef op 21 april 2004 @ 16:02:
[...]
Ik heb geen ICQ. Ik gebruik GAIM voor m'n ICQ-bezigheden
. Daar staat in de persoonlijke info van jou bijvoorbeeld <cite>UIN: 7693329</cite>
.
The devil is in the details.
*gebruikt onder SuSE ook GAIM
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Hoezo dan? Ik zie het volgende staan:Renegade schreef op 21 april 2004 @ 15:59:
Nee hoor.
1
| ICQ-nr: [ 7693329 ] |
[ Voor 24% gewijzigd door Yoeri op 21-04-2004 17:29 . Reden: Prutsen met plaatje :+ ]
Like duhRenegade schreef op 21 april 2004 @ 15:59:
Nee hoor.
Maar ik bedoelde dat bij oudere versies het nummer wel gewoon aan elkaar stond, en dat sinds kort bij nieuwere versie er streepjes tussen staan.
Zie ook Jupiler en Nick Name z'n reactie