[Profiel] ICQ nr

Pagina: 1
Acties:

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Hier ben ik weer

zonet m'n ICQ nummer ingevuld in m'n profiel (via simpele copy paste uit ICQ), maar dit staat in de vorm 291-534-726

Dit wordt echter gewoon geaccepteerd maar achter de schermen verdwijnt alles vanaf die eerst - blijkbaar gewoon waardoor er een rood kruisje verschijnt in het profiel

eenvoudig opgelost door in m'n profiel de streepjes weg te halen uit m'n icq nummer, maar misschien nuttig om in een verloren moment eventjes aan te passen dat ofwel een foutmelding verschijnt ofwel die streepjes automatisch gestript worden

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou je dit op Devtrack kunnen melden als zijnde een bug :) ? Een devver zal er dan op zijn tijd naar kijken en eventueel actie ondernemen.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
http://devtrack.tweakers....d_page.php?bug_id=0000470

done, hoop dat omschrijving en zo beetje in orde is :9

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin aait * Robbedoeske :*

[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 21-04-2004 15:15 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
Volgens mij waren ICQ nummers toch eerst compleet aan elkaar zonder streepjes, of niet? :) Hebben ze dit dan onlangs verandert bij ICQ?

• Harm
  • Niet online
Crash-Override schreef op 21 april 2004 @ 15:29:
Volgens mij waren ICQ nummers toch eerst compleet aan elkaar zonder streepjes, of niet? :) Hebben ze dit dan onlangs verandert bij ICQ?
Nee. Maar dit was gewoon een speciale manier van opschrijven van de TS. Een nummer van negen cijfers achterelkaar leest tenslotte niet echt lekker en met streepjes ertussen gaat dat een stuk gemakkelijker :) .

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Nee hoor. :)
Ga in je icq maar eens naar de user details van een willekeurige user en dan naar het tabblad 'icq details'. Daar zul je ook het nummer zien met streepjes. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Renegade op 21-04-2004 15:59 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Harm
  • Niet online
Renegade schreef op 21 april 2004 @ 15:59:
Ga in je icq maar eens naar de user details van een willekeurige user en dan naar het tabblad 'icq details'. Daar zul je ook het nummer zien met streepjes. :)
Ik heb geen ICQ ;) . Ik gebruik GAIM voor m'n ICQ-bezigheden :P . Daar staat in de persoonlijke info van jou bijvoorbeeld UIN: 7693329 :) .

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Harm schreef op 21 april 2004 @ 16:02:
[...]

Ik heb geen ICQ ;) . Ik gebruik GAIM voor m'n ICQ-bezigheden :P . Daar staat in de persoonlijke info van jou bijvoorbeeld <cite>UIN: 7693329</cite> :) .
Of wat dacht je van iemand z'n myReact op GoT, daar staat het ook gewoon allemaal aan elkaar ;)

The devil is in the details.

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

Nick Name

SinFest!

Die streepjes zijn er volgens mij pas sinds ICQ 2003b (misschien ook wel bij 2003a, maar daarvoor waren de nummers gewoon aan elkaar).

*gebruikt onder SuSE ook GAIM

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Hoezo dan? Ik zie het volgende staan:
code:
1
ICQ-nr: [  7693329  ]

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ziehier wat ik bedoel: ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.yoeri.be/pics/icqnr.gif

[ Voor 24% gewijzigd door Yoeri op 21-04-2004 17:29 . Reden: Prutsen met plaatje :+ ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
Like duh :P
Maar ik bedoelde dat bij oudere versies het nummer wel gewoon aan elkaar stond, en dat sinds kort bij nieuwere versie er streepjes tussen staan.
Zie ook Jupiler en Nick Name z'n reactie :)
Pagina: 1