She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik vond die K7 al vaag (schoot in mijn hofd, maar ik dacht dat zal toch niet) maar dit had ik dus never verwacht, ik heb de volgende iso gedownload:
sarge-i386-businesscard.iso
Netwerk install, dus netjes geboot en installatie gevolgd wat erg simpel was, waarom krij ik in godsnaam een k7 kernel? That doesn't make sense..
Setup maar in expert mode runnen.. Kan ik weer een low level format gaan doen, want om de een of andere manier als ik dat niet doe, dan hangt mijn installatie..
Nog tips om zeker de goede kernel te krijgen?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Waarom debian de K7-kernel heeft gekozen weet ik niet; de sarge installer is nog steeds beta en doet nog rare dingen. Bij een aantal mensen doet hij het zelfs helemaal niet. Misschien gewoon een bugje of zo.
[ Voor 3% gewijzigd door frim op 21-04-2004 14:23 ]
Edit;
ik heb ipv stable release de testing release gekozen, nu is meteen mijn kernel goed installed..
Solved!
[ Voor 96% gewijzigd door paradoXical op 21-04-2004 15:19 ]