Hoi, ik heb al verschillende wmp54g geinstalleerd ook op win98se systeem. Maar loop nu bij een p3 450 Mhz tegen het probleem dat ie de kaart niet installeert. Na installatie van de software moet de pc eerst rebooten daarna de pc uitzetten en het kaartje er in prikken. Als de pc start vindt windows het kaartje maar installeert hem niet goed. Na het rebooten geeft ie foutmelding (0001) driver is niet goed geladen. Als je hem hierna verwijderd en opnieuw probeerd te installeren wordt ie gezien als PCI Early NON VGA Adapter. PC is al opnieuw geinstalleerd vanwege het laatste probleem. Ik heb ook al verschillende drivers geprobeerd en ook een nieuwere versie van de WMP54G. Hoop dat iemand een oplossing heeft.
Wat, waar, welke drivers heb je geprobeerd dan?
Driver CD 1.02, Driver CD 1.1 en Driver CD 1.2 volgens mij laatste is in ieder geval uit de Doos waar ook het Cisco logo op staat.
je moet die linksys / cisco software _niet_ gebruiken.mvdooren schreef op 21 april 2004 @ 14:02:
Driver CD 1.02, Driver CD 1.1 en Driver CD 1.2 volgens mij laatste is in ieder geval uit de Doos waar ook het Cisco logo op staat.
Je moet als je het device wil installen voor advanced gaan en dan naar die CD gaan en dan de /Driver/ dir opzoeken.
Klaar is kees
want met die overige troep werkte het bij mij [onder XP [3pcs]] niet. Met alleen de driver als een zonnetje zoals je merkt aan dit bericht
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
cisco drivers voor een linksys kaartje!?
Zou je niet eens gewoon op de linksys site gaan kijken voor drivers?
nee. Want LinkSys is een onderdeel van CiscoSSH schreef op 21 april 2004 @ 16:10:
cisco drivers voor een linksys kaartje!?
en je krijgt er niets voor neits een driver cd bij
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Ja onder XP moet je de driver van de cd halen staat ook in de handleiding. Maar onder win98 werkt dat niet. Dan heeft ie kaartje wel toegevoegd maar deze heeft dan geen stuurprogramma's.
Ik heb het zelfde probleem, alleen ik kan de kaart niet installeren onder win2k. Hij vind de kaart niet en wil ook de drivers niet lezen. Ik heb dat ding geinstalleerd zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft. Kan iemand of weet iemand wat het probleem is? (misschien zelfs stuk?)
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Neem aan dat je al een ander pci-slot hebt geprobeerd. Wordt ie bij het opstarten van de pc door de bios wel gevonden als zijn de nertwork controller?
Ja, ander pci slot geprobeerd wordt gezien als een netwerk controller.
Maar wil de drivers niet activeren.
Maar wil de drivers niet activeren.
Er zit een asus moederbord in, een bios update wil ook niet helpen?
Want dan is het best problematisch voor mij en voor linksys, mogen ze het best wel vermelden op hun website want deze problemen staan nergens gedocumenteerd! Nouja in ieder geval bedankt.
Groeten !
Want dan is het best problematisch voor mij en voor linksys, mogen ze het best wel vermelden op hun website want deze problemen staan nergens gedocumenteerd! Nouja in ieder geval bedankt.
Groeten !
Verwijderd
De meegeleverde CD's zijn vaak alleen geschikt als onderzetter. De software/drivers die daarop staan zijn dusdanig gedateerd dat het vragen is om moeilijkheden.
Ga naar de website en download daar de laatste versie, en doe eens een bios update van je mobo. Chipset drivers installeren wil ook wel eens helpen (NB: downloaden van asus en niet de cd gebruiken)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 09:08 ]
Verwijderd
Misschien gebruik je Windows 98 en dus geen Windows 98SE?
Windows 98 SE ondersteunt pas Linksys draadloze kaartjes..
Windows 98 SE ondersteunt pas Linksys draadloze kaartjes..
Pagina: 1