Toon posts:

Images van Video Capturen + Bufferen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag van voetbalwedstrijden goals capturen als JPG. Omdat je goals niet altijd ziet aankomen wil ik 5 minuten bufferen waarvan ik ook kan capturen. Ik wil het perse via computer digitaal; een videorecorder is voor mij geen oplossing.

Voor de hardware koop ik een nieuwe Dell, met een AverMedia USB TV Tuner External USB2.0 TV Tuner (TV Tuner, VCR/DVD Inputs, Timeshift and recording functions).

Wat heb ik echter als software nodig? Bestaan hier programma's voor? Google en GoT search boden geen uitkomst.

H. Gans

Aanvulling:
De kwaliteit van de foto's wil ik ongeveer 640x480 hebben. Denken jullie dat de AverMedia USB Tuner voldoende kwaliteit in huis hiervoor heeft?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 13:19 ]

• seweso
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-04-2018

seweso

de mouw is uit de aap

Eeeh, misschien is het bufferen van de hele wedstrijd handiger... Persoonlijk vond ik VirtualDub daar wel geschikt voor. En met een goede hd+divx codering kun je uren (of zelfs dagen) opennemen.

seweso's blog

Verwijderd

Topicstarter
seweso schreef op 21 april 2004 @ 13:22:
Eeeh, misschien is het bufferen van de hele wedstrijd handiger... Persoonlijk vond ik VirtualDub daar wel geschikt voor. En met een goede hd+divx codering kun je uren (of zelfs dagen) opennemen.
Het gaat erom dat mensen simpel snel naar de PC kunnen lopen en een foto van de goal kunnen maken.

• seweso
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-04-2018

seweso

de mouw is uit de aap

Als je nou eens een volledige schets maakt van de gewenstes situatie... Je zit met je vrienden met een biertje in de hand voetbal te kijken........

seweso's blog