Verwijderd

Topicstarter
gvd, moet je dei nokia 8250 eens zien op www.nokia.com, dat ding moet ik echt hebben, is alleen te verkrijgen in azie, kan iemand zeggen of die in de toekomst ook hiet te krijgen zijn????

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:59
EDIT
sorry ik heb hem gevonden
( http://www.nokia-asia.com/apac/8250_features/?location_id=25 )
en tis inderdaad een erg mooi dingetje maar ben allen bang dat ie net zo kwetsbaar is als een 8210 of 8850 :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Die Nokia 8850 kun je winnen op [url="http://www.prijsjerijk.nl!!"]http://www.prijsjerijk.nl!![/url]

Verwijderd

Een vraagje: welk deel van jullie lichaam moeten jullie compenseren? >:)

Crasher is blij met z'n S35...

Verwijderd

Topicstarter
keb hem eindelijk de 8250.... zwaar relaxed en blauw rulez

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Je moet niet te veel geld neerleggen voor de 8250. Nokia Europa geeft geen garantie op de 8250, omdat deze bestemd is voor de aziatische markt. Parallel geimporteerde producten vallen niet onder de garantie van Nokia Europa. Gaat er iets kapot, dan heb je grote kans dat je er voor moet betalen. Dus vraag het na bij de "winkel" waar je hem koopt! (mij verteld door Nokia Benelux)

BVD MVG VDL

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 16:50 schreef crasher het volgende:
Een vraagje: welk deel van jullie lichaam moeten jullie compenseren? >:)

Crasher is blij met z'n S35...
GEEN!!!

alleen ik heb iets met gadgets, ik koop alleen dingen die ik echt mooi vind, en die 8250 is echt mooi, alleen een beetje duur, vandaar heb ik een gratis 8210, daar komen nog blauwe ledjes in en een 8250 cover besteld van 35 gld :)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
hij is al vrij lang in nederland verkrijgbaar.
alleen niet in de echt nederlandse filialen zoals belcompany of t for telecom.
je moet bij die import berdrijven kijken.
zoals gsmshop, of wah kiu
enz

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Ik heb hem in Brussel gezien in een of ander zaakje, daar kostte die 24000 BEF (F 1320,- / € 598,99)

Verwijderd

Topicstarter
8250 heb ik eigenlijk al een maand, gekocht via www.gsmking.nl 550 piek icm allin 180 dutchtone.... toestel is veel steviger dan 8120 let op alleen engels menu.. maar als die kapot gaat duurt het iets langer , toestel gaat naar engeland.... maar zeker een aanrader.... :)

Verwijderd

Ik heb de 8250 zelf al een poosje, destijds besteld bij www.complaza.nl :7

Ze bieden hem nu al stukken goedkoper aan, namelijk voor 1079,- :9

Het blijft een mooi toestel....

Verwijderd

kijk bij de GSM aanbiedingen op www.lycos.nl

je moet alleen wel een 'flink' bedrag neerleggen voor het abbo/ toestel

http://gsm.lycos.nl/

Verwijderd

Topicstarter
kortom www.gsmking.nl de naam zegt het al.. 550 voor dit toestel is geen geld... :)

Verwijderd

nee, maar met dutchtone is het wel weggegooid geld ;)

koop hem gewoon los bij complaza en pleur er een gratis abo (libertel ofzo) in :9

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 20:28 schreef salT het volgende:
nee, maar met dutchtone is het wel weggegooid geld ;)

koop hem gewoon los bij complaza en pleur er een gratis abo (libertel ofzo) in :9
tuurlijk niet, betaal je 1000 piek voor je toestel. en dat abo geef je aan je pa of ma of zo.. dus voor 550 een 8250...

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 09:02
ik heb liver de 8310 die is veel mooier en kan vell meer... de 8310 staat gewoon op de nokia site

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 15:36
Ik vindt dat die 8310 een beetje vage kleuren heeft die niet met elkaar combineren.

Zijn die covers ook te verwisselen?????

Verwijderd

hehe ik heb een 8310 cover besteld voor m`n 8210 :)

stuk goedkoper.
Ja die 8310 heeft 9 covers waar je er 3 van krijgt bij je gsm
Pagina: 1