Toon posts:

.AVI naar lager compressieformaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem. Ik moet dringen een .avi videofragment naar een lager compressieformaat brengen. Nu ik heb al gegoogled en niets van bruikbaars programma gevonden. Nu is mijn vraag welke programma's gebruiken jullie en naar welk compressieformaat brengen jullie een .avi videofragment?

Ik zit hier vooral te denken aan .avi naar .divx te brengen. Maar weten jullie dan een ripper?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 12:59:
Ik zit met het volgende probleem. Ik moet dringen een .avi videofragment naar een lager compressieformaat brengen. Nu ik heb al gegoogled en niets van bruikbaars programma gevonden. Nu is mijn vraag welke programma's gebruiken jullie en naar welk compressieformaat brengen jullie een .avi videofragment?

Ik zit hier vooral te denken aan .avi naar .divx te brengen. Maar weten jullie dan een ripper?
Je kan met bijvoorbeel virtualdub re-encoden met een lagere bitrate. :) (Ik raad XviD aan. :P)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
plethagoras, hier zijn erg veel programma's voor, en je keyword is 'recoden' of 're-encoden'. Neem eens een kijkje op iets als dvdrhelp.com of andere sites uit de FAQ, daar staan veel guides hoe je dergelijke dingen kunt doen.