Toon posts:

[XP]Bureaublad via Terminal Server spreiden over 2 schermen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb een klein probleempje die misschien iemand kan beantwoorden.

oke het volgende, het gaat om een XP machine met 2 beeldschermen. Als je bijvoorbeeld excel opent kan ik die helemaal uitlijnen over 2 beeldschermen, dus dat je die 2 beeldschermen zeg maar als 1 gebruikt.
Nu als ik remote op de terminal server ga wil ik eigelijk ook dat hij dat bureaublad over die 2 beeldschermen uitlijnt.
Ik weet niet zeker of dit mogelijk is. Ik kan hier niks over vinden, heeft iemand dit probleem ook gehad?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:58

Super_ik

haklust!

heb je t al geprobeerd?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:35

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Nee kan niet.

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het wel geprobeerd, maar er is natuurlijk ook een kans dat het gewoon onmogelijk is...

• roush
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-01 15:21

roush

Trust no 1

Hangt er vanaf wat je gebruikt... RDP of ICA.

Bij het gebruik van Citrix (ica) is hetbij mijn weten wel mogelijk. Dit is een optie in de ica client. Ik vermoed echter dat je gewoon remote desktop connection gebruikt en dan lukt het inderdaad niet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

terminal server > [XP] Bureaublad via Terminal Server spreiden over 2 schermen *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
roush schreef op 21 april 2004 @ 12:48:

Bij het gebruik van Citrix (ica) is hetbij mijn weten wel mogelijk. Dit is een optie in de ica client. Ik vermoed echter dat je gewoon remote desktop connection gebruikt en dan lukt het inderdaad niet
ja klopt ik gebruik gewoon remote destop connexion. alvast bedankt dan hoef ik daar niet verder mee te zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
roush schreef op 21 april 2004 @ 12:48:

nog ff een vraagje waarom lukt het dan 'inderdaad' niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net contact met microsoft gehad en die vertellen dat het €265,- exl BTW is.
omdat het onder proffesioneel support o.i.d valt. Weet iemand hoe dit precies in zijn werking gaat want ik ben dat vergeten te vragen...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

....of ben je gestopt toen je de pricetag van je vraag hoorde?

(hint: RD gfx driver moet het ondersteunen)

offtopic:
265€ ex en dan nóg vergeten te vragen? lol

[ Voor 25% gewijzigd door alt-92 op 26-05-2004 10:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 26 mei 2004 @ 10:22:
....of ben je gestopt toen je de pricetag van je vraag hoorde?

(hint: RD gfx driver moet het ondersteunen)

offtopic:
265€ ex en dan nóg vergeten te vragen? lol
nee ik ben niet echt iets vergeten te vragen. Ik zeg het verkeerd, die case bij microsoft is € 265 euro, en dan nemen ze dat in behandeling. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gegoogeld en kan niks vinden, kan je die hint misschien wat uitbreiden? of waar ik die driver vandaan kan halen...
Pagina: 1