Ik ben bezig met ons intranet en haal iedere keer gegevens uit Exchange maar om onze Exchange Server te ontlasten schrijf ik de gegevens nu naar een txt bestand als cache. Ik heb tot nu toe iedere keer deze gegevens als een 2-dimensional array gebruikt en heb niet veel zin om dit te veranderen dus nu wil ik het textbestand uitlezen en weer in die dubbele array stoppen.
Iedere nieuwe regel in de textfile begint met Index. De eerste response.write levert een hele record op waarin elementen staan die gescheiden zijn door punt komma's.
De tweede levert een element op van dat record, maar nu wil de 2e split de gegevens niet terugschrijven naar de 2e dimensie van de array...weet iemand hier een oplossing voor....
via een omweg zal het me ook wel lukken maar misschien maak ik ergens een domme fout die ik over het hoofd zie
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Dim Temp(250,250),Tekst,Temp2,Temp3
Tekst= LeesCache("ExchangeGegevens",60)
Temp2=Split(Tekst,"Index",-1,1)
Response.write temp2(1)
Temp3=Split(Temp2(1),";")
Response.write Temp3(1)
for i=0 to Ubound(Temp)
Temp(i)=Split(Temp2(i),";")
next
for i=0 to UBound(Temp)
for j=o to UBound(Temp,2)
Response.write Temp(i,j)
next
next |
Iedere nieuwe regel in de textfile begint met Index. De eerste response.write levert een hele record op waarin elementen staan die gescheiden zijn door punt komma's.
De tweede levert een element op van dat record, maar nu wil de 2e split de gegevens niet terugschrijven naar de 2e dimensie van de array...weet iemand hier een oplossing voor....
via een omweg zal het me ook wel lukken maar misschien maak ik ergens een domme fout die ik over het hoofd zie
business-intelligence.info/freelance