Toon posts:

Citrix ICA Client installatie loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een laptop die problemen heeft met de installatie van Citrix ica client. (ica32.exe). Ik heb versie 7 gedownload maar deze wil niet installeren. Vlak na het starten van de de installer geeft de installatie de tekst "Searching for installed applications". Vervolgens gebeurd er niets meer en slaat de installatie vast.

Hiervoor heeft er een eerdere versie op gestaan, versie 4 uit mijn hoofd. Deze gaf wat performanceproblemen en deze heb ik willen vervangen voor een nieuwe versie. Iemand een idee wat hier verkeerd gaat?

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:47
gooi je temp mappen eens leeg...

wat is je OS en dergelijke overigens?

[ Voor 40% gewijzigd door X-Rey op 21-04-2004 12:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
X-Rey schreef op 21 april 2004 @ 12:19:
gooi je temp mappen eens leeg...

wat is je OS en dergelijke overigens?
XP pro

in eerste instantie leek dit te werken, maar bij het scherm "the options you selected are currently being installed" blijft hij weer hangen ..ben het op dit moment voor de 2e keer aan het proberen

Verwijderd

Topicstarter
toch is dit ook niet de oplossing. Zodra ik de installatie start verschijnt er uiteraard een nieuw proces. (msiexec.exe). Na enkele seconden komt er daar nog 1 bij. Wanneer ik dan de eerste afsluit gaat de installatie pas verder. Dan kom ik dus weer terecht bij het scherm "de options you currently selected are now being installed" waar hij vervolgens weer keurig blijft hangen.

Maar goed, het handmatig killen van processen zou ook niet de oplossing moeten zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog ideeen? Ik kan wel gewoon andere software installeren, de pc presteert goed, 2 maanden geleden geinstalleerd.