Toon posts:

[IIS5] Logfiles worden niet aangemaakt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, en ik heb geen flauw idee wat er nu mis gaat.

<Probleem>
Ik heb een windows 2000 server, met IIS5 erop geinstalleerd. Hierop draaien een tig sites. Voor de meeste sites staat de IIS logging uit, echter voor 1 site moet hij nu aan, omdat er een analyse overheen moet.

Zet ik voor deze 'virtuele site' de logging aan, dan gebeurd er niks, ik bezoek de desbetreffende website, en de website laad gewoon. Echter hij maakt geen logfile aan, in het pad dat ik heb opgegeven.

Als ik dan die betreffende site herstart krijg ik de logfile nog steeds niet aangemaakt.
Als laatste remedie heb ik de machine zelfs een reboot gegeven, maar ho-maar met het aanmaken van de logfile.

Gecontrolleerd heb ik:
- bestaat het pad. - Ja
- heeft IIS rechten op die harddisk, directory, files - Ja

Extra informatie:
De webserver heeft Coldfusion MX van macromedia erbij geinstalleerd.
Ik heb de HOW TO: Set basic NTFS Permissions for IIS5.0 (MS knowledge base 271071) doorgelopen en zoals daar beschreven op de server geactiveerd.

Echter op de logfiles folder heb ik op een andere harddisk staan, en daar heeft 'EVERYEONE' full control (wil ik nog wel aanpassen, maar eerst dit probleem tacklen)

Ik heb tevens bij de installatie van de server (aantal maanden geleden) de IIS-lockdown tool van microsoft gedraait

Tijdje lopen zoeken kwam vaak naar voren dat ik in de event log van windows moest kijken, echter ik heb alleen informational messages daar staan m.b.o. de backups. Komen voor de rest geen foutmeldingen in de event-log voor.

Ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik zou kunnen kijken voor een oplossing.
Alvast bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IIS5 log probleem [w2k server] > [IIS5] Logfiles worden niet aangemaakt *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate