Toon posts:

Word document niet te openen vanuit directory.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem doet zich bij mij voor:

In de map "Mijn documenten" staan een aantal Word documenten.

Als ik eerst Word open en vervolgens een willekeurig document open
gaat dit goed. Er komt dan in de map ook bijv. ~test.doc te staan, deze
is dan op dat moment in gebruik. Als ik Word afsluit verdwijnt deze weer.

Echter, als ik vanuit de map "Mijn documenten" een document open krijg
ik de mededeling:

"Bestand is in gebruik door <gebruiker>, wilt u een kopie maken?"

Het document is op dat moment niet in gebruik, heb al verschillende dingen geprobeerd zoals het schonen van temp directory's. Herstart werkt ook niet.
Bij het aanmaken van een nieuw document is het probleem niet aanwezig.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Kijk bij je processen of word nog actief is, zoja, even killen en dan weer documenten openen :z.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Staat er bij '' je eigen username; of die van een ander? Draaien er inderdaad nog Word Process, of wordt het station mogelijk vanuit het netwerk benadert?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Heb die processen inderdaad ook al bekeken. Het document is van de 'eigen' user. De pc maakt wel deel uit van een netwerk maar de documenten staan lokaal.

Ik weet niet of de betreffende documenten van een andere machine binnen het netwerk zijn overgezet. Zou dat het probleem kunnen veroorzaken soms?

Verwijderd

Welke versie van Word gebruik je?

In Word97 heeft een bug gezeten die die verschijnselen heeft, updaten naar SP1 lost dat probleem op.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Je zou kunnen proberen om de netwerkverbinding af te koppelen en het nog is te proberen. Dan ben je er zo achter of het netwerk het probleem is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal e.e.a. nog proberen, alvast thanx

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 21:48
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 11:49:
Welke versie van Word gebruik je?

In Word97 heeft een bug gezeten die die verschijnselen heeft, updaten naar SP1 lost dat probleem op.
IK heb dit probleem ook gehad. Dit was de oplossing. Dank voor de tip!!!!!

Advanced sheep-counting strategies

Pagina: 1