Toon posts:

unaccesible bootdevice win2k...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu al een aantal keren win2k proberen te installeren, maar ik krijg de melding unaccesible bootdevice. Nu weet ik dat je dan je UDMA66 controller moet installeren dmv bij de setup op F6 te drukken voor scsi/raid controllers te installeren. Ik heb de nieuwe 4 in 1 driver voor alle via chipsets gedownload (dus ook voor UDMA66) maar nou zegt hij dat hij het bestand txtsetup.oem niet kan vinden.... wat nu?
pleeze help me :?

Verwijderd

staat dat niet op de cd van je mobo?

Verwijderd

Topicstarter
nee, op geen van beide staat het bestand txtseup.oem, ik snap ook niet waar dat nou voor is :?

Verwijderd

ik heb hetzelfde gehad met nieuwe maxtor schij (:() wat dingen die je kunt proberen:
gebruik ten eerste niet die install met SP1 erin.. dat mislukt(misschien) je kun ook eerst HDD aan mobo-controller hangen, win2k installen en controller erbij prikken en installen en dan HDD overzetten ... wat dus ook kan, (maar volgens mij heb je dat gebprobd) controller eraan, HDD ALLEEN (!!) eraan op ide1 uiteraard en installen (idd met F6 voor scsi controller)

die wazige meldeing kreeg ik nl. ook als ik een ide2 master aansloot. in een ander pci slot was bij mij probleem opgelost.

heb wel 3 dagen lopen kutten :( :( :(

suc6 ... anders kun je me ook nog wel met icq contacten, maar ik heb hier wel wat ideetjes aan de hand gedaan geloof ik ...

edit: dat inaccesible boot device blue screen heb ik gehad, dat van die oemsetup weet ik eigenlijk niet meer, dus misschien is dit helemaal niet interessant voor jou.. sorry .. kijk maar ..