Toon posts:

ISDN kaart weigert in te bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders hebben een ISDN kaart om een beetje mee te internetten. Ik die kaart installeren en ja hoor hij doet het niet. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs de Win98 wizard, maar niets werkt. Hij belt gewoon niet. Ik verwacht dat de kaart goed is, want ik kan nog altijd de strings uit het apparaat inlezen. Hij staat gewoon ingesteld op het goede nummer, geen SPID, Euro-ISDN, PCM a-law en alle kabels en het afsluitblokje zijn in orde. Zij hebben een:

- Eagle MoBo met een VIA Chipset (het wordt nog erger)
- IBM Cyrix processor die op 208 Mhz loopt
- 2x16 MB DIMM PC-66
- en een E-Tech Dolphin PCI128 ISDN-Card

Wie geeft mij hoop, want ik wordt zo langzamerhand een beetje panisch van die rot PC!!!

Joey

- Elke dag zat is ook een geregeld leven -

Verwijderd

op http://www.lapwing.nl/support/isdndriv.html kun je drivers voor die E-Tech kaart downloaden. Ik heb de kaart zelf ook al eens bij iemand geinstalleerd, ging nou niet bepaald handig. Na het installeren van de goede drivers (winbond zonder lampje), deed de kaart het nog steeds niet, toen heb ik maar de drivers voor de versie met lampje genomen met de utility om hem in te stellen (euro-isdn etc) en daar nog eens de goede drivers overheen geparkeerd, en toen werkte de kaart prima, beetje vaag met als ie maar werkt...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een partijtje drivers gedownload en ik ga dit weekend wederom aan de slag met die kaart.
Bedankt