Ik hoop dat ik mijn probleem in het goede subforum post, maar ik weet dus nog niet waaraan het ligt.
Probleem
Mijn probleem is als volgt. Ik heb een programma gedownload dat bestaat uit een aantal rar files en als ik deze probeer uit te pakken krijg ik een CRC Error.
Dit kan op zich wel voorkomen natuurlijk, maar het vreemde is dat ik deze error alleen krijg binnen winrar en dat er steeds een andere file een CRC error heeft. Als bijvoorbeeld de eerste keer volgens winrar in file 5 een crc error zit, dan is de volgende keer niks aan de hand met file 5 en krijg ik een error bij file10.
Nu wil ik graag weten waarin dit ligt.
Zelf al geprobeerd
-Met flashsfv en quicksfv de files gechecked op crc errors (die schijnen er niet in te zitten)
-Verschillende winrar versies geprobeerd, waaronder de laatste
-Originele (volgens winrar foute) versie verwijderd en file opnieuw gedownload.
-Alle files op andere harde schijf gezet en foute bestanden opnieuw gedownload.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen of nieuwe dingen kan vertellen die ik kan proberen.
Probleem
Mijn probleem is als volgt. Ik heb een programma gedownload dat bestaat uit een aantal rar files en als ik deze probeer uit te pakken krijg ik een CRC Error.
Dit kan op zich wel voorkomen natuurlijk, maar het vreemde is dat ik deze error alleen krijg binnen winrar en dat er steeds een andere file een CRC error heeft. Als bijvoorbeeld de eerste keer volgens winrar in file 5 een crc error zit, dan is de volgende keer niks aan de hand met file 5 en krijg ik een error bij file10.
Nu wil ik graag weten waarin dit ligt.
Zelf al geprobeerd
-Met flashsfv en quicksfv de files gechecked op crc errors (die schijnen er niet in te zitten)
-Verschillende winrar versies geprobeerd, waaronder de laatste
-Originele (volgens winrar foute) versie verwijderd en file opnieuw gedownload.
-Alle files op andere harde schijf gezet en foute bestanden opnieuw gedownload.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen of nieuwe dingen kan vertellen die ik kan proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door punisher007 op 21-04-2004 12:19 ]