[XP] unmountable_boot_volume met Maxtor SATA schijf *

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-02 13:12
Ik heb een probleem met mijn Maxtor SATA schijf en Windows XP Pro, want elke keer als ik opstart krijg ik een BSOD met de foutmelding UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME. Nu heb ik hier op GoT ook al rond gezocht, maar ik kan niks vinden wat mij verder kan helpen. Ik kan namelijk niet in de recovery console komen, want dan blijft hij hangen bij "onderzoeken van....". En ook als ik de windows setup wil uitvoeren gebeurd dit.
Ik ben ten einde raad, kan iemand mij helpen met dit probleem???? Alvast heel erg bedankt

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Windows XP en 2000 BSOD guide

heb je deze al doorgespit?
oeps, kan een moderator ff de titel aanpassen?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gifTopicreport ;)

En je kan je bericht ook wijzigen met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifedit knop

[ Voor 75% gewijzigd door Gunner op 21-04-2004 09:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• cryonic90
oeps, kan een moderator ff de titel aanpassen?

• cryonic90
Ik heb er gekeken, maar kan er niks vinden wat ik kan gebruiken

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je hier al eens tussen geneust?

[WINXP PRO] > [XP] unmountable_boot_volume met Maxtor SATA schijf *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• cryonic90
Daar ben ik al helemaal door geweest, maar kan er niks vinden, want ik kan helemaal niet in de recovery console komen namelijk

• cryonic90
Omdat hij stopt bij het "onderzoeken naar schijf...(viasraid). Daar gaat hij gewoon niet verder

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Daar blijven hangen duid meestal op een hardwarematig probleem - controleer eens met een harddisk diagnostics tooltje (zie hiervoor de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ) de harddisk zelf? :)

• cryonic90
Ik denk niet dat het nog veel zin heeft om hem te controleren, ik heb hem naast de pc gehad en bij het opstarten begint hij niet eens meer te draaien, iemand geef mij het verlossende antwoord! Ik denk dat het over en uit is... :'(

• cryonic90
Het is allemaal geregeld, hij was dus echt dood, ik heb hem terug gebracht en hij wordt nu opgestuurd.

• cryonic90
In ieder geval bedankt voor iedereen die me heeft proberen te helpen!
Pagina: 1