Toon posts:

command & conquer: Webbased

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Dit is misschien iets voor de mensen die zich soms op het kantoor vervelen..? Het is een soort webbased C&C. Verwacht dus geen mooie grapics, het is bijna uitsluitend tekst.. Maar is wel degelijk verslavend..

Ik speel het nu al 2 dagen en ben nog steeds een beetje aan het leren. Maar verveel me ten minste niet meer! :D

Je kunt verschillende wapens kopen en met toenemen van Tech levels komen er nieuwe wapens beschikbaar..

Het aantal manschapen dat beschikbaar is afhankelijk van de click die je op je recruit link krijgt.

Ga zelf maar is kijken:
http://www.planetbattleground.com

Je kunt mij natuurlijk ook altijd steunen in mijn strijd. Dit door mijn recruit link te klikken.

Is er ook een report spam linkje op die site?

Kleine moeit duurt maar een paar sec. Je krijgt een plaatje te zien met daar op in het engels een cijfer.. Daar onder heb je een balk met cijfers. Klik op het corresponderen cijfer en ik heb er weer een manschap bij. :D Mensen die op mij klikken worden natuurlijk ook weer door mij geklikt. :D

Ps: Link van een vriend. :D
Vriend heeft onze hulp niet nodig

Alvast bedankt voor je hulp en veel plezier,

Koro
Graag gedaan

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 21-04-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me meer op dat je probeert te recruiten als een discussie te voeren of info te geven ... kunnen we nie wat meer info krijgen ? ... wat voor voertuigen ed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:41

Leejow(saait)

Blater

Opbokkeh link werkt niet eens aap..
ik heb gnoeg van dit soort onzin met recruiten enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Leejow(saait) schreef op 21 april 2004 @ 09:37:
Opbokkeh link werkt niet eens aap..
ik heb gnoeg van dit soort onzin met recruiten enzo :(
Kom op je kunt ook normaal reageren...

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik moet zeggen dat ik het wel met Leejow eens ben ;)
Niet persoonlijk bedoeld tegenover koroshiya, ik word ook altijd doodziek van die mensen die anderen met hun linkjes moeten opdringen.
Voor mij een reden om dit spel überhaupt niet te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zult mij niet zien klikken in ieder geval ... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Thanatos schreef op 21 april 2004 @ 09:48:
Ik moet zeggen dat ik het wel met Leejow eens ben ;)
Niet persoonlijk bedoeld tegenover koroshiya, ik word ook altijd doodziek van die mensen die anderen met hun linkjes moeten opdringen.
Voor mij een reden om dit spel überhaupt niet te gaan spelen :)
Tuurlijk ik geef niemand gelijk of ongelijk, maar de manier waarop jij het verwoord is een heel stuk netter en leest prettiger dan die manier van Leejow :) daar reageer ik alleen op

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit zegt mij nog steeds niet waar dit spel over gaat (je bent de tweede al die probeert mensen te lokken). Dus ook deze gaat dicht, zie ook Verwijderd in "Online Game Battleground: Command and Co..."
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.