[MMORPG]The Saga of Ryzom *Open Beta*

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 10:06
Vanaf 14 april is Ryzom overgegaan naar open beta, maar de client kon enkel gedownload worden door fileplanet subscribers. Sinds enkele uren kan de client ook gedownload worden door iedereen via fileplanet. Ik heb het spel nog niet binnen dus ik kan mijn eigen mening niet geven, maar ik volgde het al een tijdje en het lijkt mij zeer interessant :)

Afbeeldingslocatie: http://www2.fileplanet.com/images/130000/139445fil.jpg

Beschrijving:

The Saga of Ryzom is an immense story that takes place in the future, our future. It begins on the living planet of Atys, which grows and evolves on its own, sending tendrils into the sky and covering the lands with new life. Explore this lush and vibrant world and work towards unlocking its secrets. The Saga of Ryzom is the mystery of a forgotten past and an unknown future, history has yet to be written in this world, so it could very well be you doing the writing.

The story behind the Saga of Ryzom began long before your arrival on Atys. A part of the game is dedicated to discovering important information about this 'forgotten' past. Gathering this type of information will allow you to discover a brand new vision of the world. This vision is the key to the "end game" of The Saga of Ryzom.

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.ryzom.com/downloads/screenshots/800/screenshot05april.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ryzom.com/downloads/screenshots/800/screenshot2-08_04_2004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ryzom.com/downloads/screenshots/800/screenshots2_190404.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ryzom.com/downloads/screenshots/800/screenshot_QaiLo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ryzom.com/downloads/screenshots/800/tryker_fauna02.jpg

Movies:

Teaser 7

Teaser 6

Teaser 5

Teaser 4

Teaser 3

Teaser 2

Teaser 1

Official Website:

Officiele Website

Fansite:

World of Ryzom Fansite

Download Link:

Fileplanet Download

[ Voor 3% gewijzigd door Hi-Sintar op 21-04-2004 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een andere link voor de client?, kheb namelijk geen zin om 300 minuten in de rij te wachten @ Fileplanet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ziet er geil uit ! vanaaf eens ff downen ! :P

[Request] Mirrors! [/Request]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Volgens mij moet het per sé via fileplanet omdat je op het einde van je download een activation key krijgt die je moet invullen bij het maken van een account :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zuigt .... naja dan maar strax aanzetten en 4 uur w88 ..

offtopic:
Woei 100e post !!! :P eindelijk na al die jaren !

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat ziet er vet uit :D, jammer dat mn pc stuk is, anders downloadde ik hem meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik zou het best willen proberen maar ik vind het al wel typisch dat kennelijk het bedrijf achter Ryzom niet genoeg geld heeft om een fileserver te kopen voor de downloads.

offtopic:
430e in FilePlanet queue, est. waiting time: 180min :7

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me leuk, ga het eens proberen nu die lineage 2 beta op zijn einde loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Damn, ik was gisteren gaan slapen heb fileplanet open laten staan. Nou leuk enzo, download gefinished, maar ik heb helemaal geen activation key gekregen ;(. Wat nu :'(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
hoe lang loopt de beta???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:02
Hi-Sintar schreef op 21 april 2004 @ 14:41:
Damn, ik was gisteren gaan slapen heb fileplanet open laten staan. Nou leuk enzo, download gefinished, maar ik heb helemaal geen activation key gekregen ;(. Wat nu :'(?
en om die beta te spelen heb je een activation key nodig uit een of ander PC game blad waar de game bij zat op DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Take the CD Key that you recieve and fill out the Open Beta application on www.Ryzom.com.
staat er op fileplanet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
FFS wat een bullshit. Schrijf dit spel maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55
The Activation Key can be found on www.fileplanet.com once you've downloaded the client, or on the various DVDs that carry it.
Is dus wel aan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ja je zou dus een activation key moeten krijgen van fileplanet zodra de download gefinished is maar ik heb niets gezien toen ik 's ochtends wakker werd...Dus hoe/waar/wanneer?? Ik sta nu al 3 uur lang in de rij te wachten om het nogmaals te proberen, heb een ander account aangemaakt bij fileplanet...Nog 91 minuten te gaan en 1 minuut bij fileplanet = 2-3 minuten in het echt :|

Ik vind het enorm slecht geregeld, hoop dat het spel wel iets voorsteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cowl uit. Zal ook eens kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

ziet er nogal vaag uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
cardinal808 schreef op 21 april 2004 @ 16:13:
[...]

Is dus wel aan te komen
Ik heb via fileplanet gedownload en dus geen key gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zat in de closed beta,. maar ik vond er dus echt geen bal aan :P Vieze GUI, matige graphics en vrij saai. Misschien heb ik het niet lang genoeg gespeelt, maar er was imho helemaal niks aan :P :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Weet iemand hoe lang de beta gaat duren??
(is het dus de moeite??)

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Ace

Happy Happy Joy Joy

Voor iedereen die weer te ongeduldig is en niet kan lezen.

Tijdens de installatie verwijst de installer je door naar een page op fileplanet.com waar je je key krijgt.

Je krijgt hem dus niet voor, tijdens of na het downloaden automatisch. Je moet de file.exe eerst opstarten.

Ik heb de file gewoon via bittorrent geleeched (geen wachttijden) en toen op FP een account aangemaakt en key opgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Heb de closed beta gespeelt en ik vond het imo niet erg veel aan, mss omdat ik ryzom niet veel heb gespeelt maar bugs? yeps, heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
En kun je die site waar je op fileplanet een key krijgt hier posten daan? Want ik sta voor de 3de keer in de rij te wachten omdat mijn stomme neefje de pc heeft uitgezet toen ik even weg was :X

Ik word onderhand gek zo...

En trouwens als je de .exe opstart moet je eerst enkele bestanden uitpakken. Ik heb ze uitgepakt, daarna setup.exe uitgevoerd en ik werd helemaal niet verwezen naar een website op fileplanet. Dus ik denk niet dat je tijdens de installatie wordt doorverwezen om een cd-key te halen.

[ Voor 39% gewijzigd door Hi-Sintar op 21-04-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
keldon schreef op 21 april 2004 @ 18:03:
Voor iedereen die weer te ongeduldig is en niet kan lezen.

Tijdens de installatie verwijst de installer je door naar een page op fileplanet.com waar je je key krijgt.

Je krijgt hem dus niet voor, tijdens of na het downloaden automatisch. Je moet de file.exe eerst opstarten.

Ik heb de file gewoon via bittorrent geleeched (geen wachttijden) en toen op FP een account aangemaakt en key opgevraagd.
zou je misschien dat BT linkje willen posten hier?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hi-Sintar schreef op 21 april 2004 @ 18:37:
En kun je die site waar je op fileplanet een key krijgt hier posten daan? Want ik sta voor de 3de keer in de rij te wachten omdat mijn stomme neefje de pc heeft uitgezet toen ik even weg was :X

Ik word onderhand gek zo...

En trouwens als je de .exe opstart moet je eerst enkele bestanden uitpakken. Ik heb ze uitgepakt, daarna setup.exe uitgevoerd en ik werd helemaal niet verwezen naar een website op fileplanet. Dus ik denk niet dat je tijdens de installatie wordt doorverwezen om een cd-key te halen.
De .exe die ik runde deed het anders wel zo en dat lijkt me toch precies dezelfde versie (alhoewel ik niet eerst bestanden uit hoefde te pakken).

* Geen twijfelachtige torrent sites plz~ - Er staan ook minder legale dingen op *

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
//edit

Laat maar, thanks ik heb inmiddels mijn key! jammer dat ik Ryzom al compleet had verwijdert, moet nu toch wachten tot de download gefinished is...Hij is nu op 28%.

[ Voor 244% gewijzigd door Hi-Sintar op 21-04-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
OMG...Ik sta nu voor de 4de keer in de rij te wachten om het te downloaden...Halverwege de download stopte hij en kreeg ik een 'network error, press F5 to try again', toen ik op F5 drukte begon alles weer opnieuw...Nu moet ik weer 2 uur in de rij wachten :X. Ik probeer het dus al sinds gisteren te downloaden...Fileplanet -> :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hi-Sintar schreef op 21 april 2004 @ 21:37:
OMG...Ik sta nu voor de 4de keer in de rij te wachten om het te downloaden...[...]. Ik probeer het dus al sinds gisteren te downloaden...Fileplanet -> :/
Jah, FilePLanet is nou niet bepaald optimaal zou ik maar zeggen. Ga namelijk niet betalen voor een sevrice waar ik amper gebruik van maak.

Net zoals jij ben ik hem voor de tweede keer aan het downloaden. De wachttijden maken me niet zoveel uit. Het is alleen irritant.

De plaatjes zien er trouwens een beetje raar uit. weet niet waarom, maar daarom ben ik meer nieuwsgierig naar hoe het er allemaal uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Hier kun je trouwens een activation key vandaan halen. Ik ben nog steeds bezig met downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ok nu wordt ik echt gek....Zelfs na 4x proberen te downloaden en urenlang in de rij gewachten te hebben is het mij nog niet gelukt om het te downloaden!!!! Kijk, nu krijg ik dit opeens!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/double0seven/fileplanet.jpg

En daar komt ie pas achter nadat de download voor 100% gefinished is?? Zit iemand mij voor de gek te houden ofzo of kan ik uitgeroepen worden tot 'pechvogel van het jaar'?

/me gaat voor de 5de en laatste keer proberen om het fatsoenlijk te downloaden...

:(

[ Voor 9% gewijzigd door Hi-Sintar op 22-04-2004 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het kan dus ook wel :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Yeah.jpg

De key heb ik ook al, dus zal morgen ochtend maar eens een paar plaatjes posten

OKay, ik kan verplaats worden naar het eerste de beste gekkenhuis. Het valideren van je key is uber-irritant. 100.000 regels waar je aan moet houden.

Daarna log je in "er is een update beschikbaar" ow oke, doe maar he?
Daarna log je in "er is een update beschikbaar" alweer?

En daarna mag je dan echt spelen

We nemen een vrouw
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/kiddie1.jpg

Je kan er van alles aan veranderen, zelfs de cup-maat 8)7
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/kiddie2.jpg

Maar dan bedoelen we echt alles. zelf make-up en shit
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/kiddie4.jpg

(lange uitleg)
Heb de game heel even kunnen spelen. Blijkbaar heb ik met Lineage toch wat met Lay-out gekregen. Want het oogt allemaal als een kinder spelletje. De Interface is moeilijk te begrijpen en de teksten gaan allemaal heel langzaam. Ook het doel van het spel is me niet helemaal duidelijk en het landschap is vrij klein.

(korte uitleg)
Het is veel te laat, snap er geen hol van en het ziet er niet uit :Y)

[ Voor 116% gewijzigd door Cardinal op 22-04-2004 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Hmm gelukkig verwijdert fileplanet de cachefile niet automatisch, ik had dus een cachefile van 1 gig, heb ik het renamed naar een .exe bestand en hij herkende hem gelukkig wel...Bestanden uitgepakt enzo, morgen zal ik het even testen.

btw average rate van 460 kB/sec is echt snel...Ik wist niet dat je zulke snelheden via fileplanet kon halen :)

//edit laat maar, bij jou zijn het kbits :p. Dus ongeveer 58 kB/s...

[ Voor 30% gewijzigd door Hi-Sintar op 22-04-2004 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 22 april 2004 @ 03:42:
Hmm gelukkig verwijdert fileplanet de cachefile niet automatisch, ik had dus een cachefile van 1 gig, heb ik het renamed naar een .exe bestand en hij herkende hem gelukkig wel...Bestanden uitgepakt enzo, morgen zal ik het even testen.

btw average rate van 460 kB/sec is echt snel...Ik wist niet dat je zulke snelheden via fileplanet kon halen :)

//edit laat maar, bij jou zijn het kbits :p. Dus ongeveer 58 kB/s...
hmmm, vreemd dat het zo traag gaat bij anderen. ik download hiero met 1,75mbits p/s (dus ong 175 kb/s)......

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

het enige leuk aan dat spel is volgens mij die kleding van die karakters :D
althans zo lijkt het op die screenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
jongens wat een kutlagg op die server ,niet normaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
BTW het land is niet klein, je begint namelijk op 'Newbie-land' en je kunt wanneer je maar wilt porten naar de main land. Maar het wordt aangeraden om daar pas heen te gaan als je lvl 20-25+ bent. Anyway, ik ga het spel zo even testen. Iedereen is van mening dat het spel nog steeds een echte BETA is en geen commerciele pre-release net als andere MMORPG's hun open beta eigenlijk noemen, het spel is dus bijna niet eens voor 50% af. Er zit helemaal geen content in, geen storyline/quests/npc's (npc's zijn er wel maar ze zeggen nog niets) geen pvp geen mounts en een enorm aantal bugs. De developers van Ryzom zijn blijkbaar meteen maar over gegaan op open beta om iedereen de kans te geven om het spel te testen. Het is dus geen "het spel is af nu mogen jullie het een maandje spelen"-beta zoals Lineage 2 etc, maar het spel zit dus echt in de BETA fase. Release was eigenlijk gepland voor ergens in juni maar ik heb gehoord dat de release hoogstwaarschijnlijk enkele maanden uitgesteld zal worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Hi-Sintar op 22-04-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ga het ook maar eens proberen te dloaden, kom ik daar aan met m'n half uurtje wachten ;). ben benieuwd of het wat is :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
manmanman ,onspeelbaar voor mij ;(

die :r baggerlagg is onhoudbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt die continu vast! kep een ATI 9600xt nieuwste CAT! Weird... hij zegt iets over VPU ofzo.... post later de preciese foutmelding wel als ik weer thuis ben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Tja, eerlijkgezegd vond ik het niet zoveel aan. Mijn eerste impressie was zwaar slecht, heb het spel zo'n uurtje gespeeld maar werd er niet beter op. Leuk enzo dat je zelf je eigen spells kunt maken, maar het zit wel een beetje ingewikkeld in elkaar. En neem daarbij de lags en de random crash to desktops = uninstall ;)
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 13:30:
Bij mij loopt die continu vast! kep een ATI 9600xt nieuwste CAT! Weird... hij zegt iets over VPU ofzo.... post later de preciese foutmelding wel als ik weer thuis ben! :)
Probeer Direct3D eens, het spel gebruikt standaard OPENGL maar Direct3D heeft veel mensen met een ATI videokaart geholpen. Je kunt de instellingen wijzigen via 'configure Ryzom' in je start-menu.

[ Voor 44% gewijzigd door Hi-Sintar op 23-04-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Hi-Sintar schreef op 23 april 2004 @ 16:50:

Probeer Direct3D eens, het spel gebruikt standaard OPENGL maar Direct3D heeft veel mensen met een ATI videokaart geholpen. Je kunt de instellingen wijzigen via 'configure Ryzom' in je start-menu.
idd je hebt het correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik begon met dloaden toen ik van iemand hoorde die het gespeeld had dat het het niet waard was. dat de game kortop eigenlijk gewoon bout was. dat het helemaal niet zo mooi was als op de screenies en filmpjes. dat het lopen meer Need_for_Speed werd. omdat je een aan uit optie moest aanklikken de heletijd. en de interface menu erg verneukt is. na dit te horen dacht ik. nee zelf die half uur wachten bij gamespy klonk me te veel dus toch maar niet geprobeerd :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
eerm het game ziet er best wel goed uit ,en is niet bout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Jeee na 5 uur (in plaats van de aangegeven 30 minuten) in de wachtrij te hebben gestaan.. was die vanmorgen dan eindelijk klaar met downloaden file van bijna 1gb met een installatie van 4gb.. maargoed voor al die mensen met vragen omtrend de code..wanneer je de installatie draait zal die na drie keer op next klikken naar een site van fileplanet gaan (je moet wel ingelogd zijn op fileplanet hiervoor) en daar dan een code laten zien die je kunt gebruiken om je aan te melden. Hij is nu nog ff aan het patchen maar ik ga hem zo proberen :)

/edit
Nou dat schiet dus niet op van de 2 keer is die meteen 2 keer binnen 5 minuten hartstikke vastgelopen :(

/edit
k heb hem nu op D3D gezet ipv. openGl het vastloop probleem is nu opgelost, maar het speelt wel behoorlijk laggy en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Dark_M op 25-04-2004 20:24 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
hey jongens met ATI : zet het op Direct3D ipv OpenGL

gaat best vlotter ,en ziet er PAKKEN beter uit !!!

en voor de rest : de game is het bespreken wel waard!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik allemaal hoor over het in de wachtrij staan snap ik niet hoor... Ik was hem binnen 8 minuten aan het downloaden ergens rond 4 uur 's middags. 4 uurtjes later was ie binnen. :)

Verbazend dat die 1gb download veranderd naar 4gb installatie 8)7
Maar het spel zelf ziet er redelijk goed uit, wel verwarrend maar logisch als je het een tijdje speelt. Zit nog wel in n00bland trouwens :)

Alleen de lag is een beetje vervelend samen met de CtD-syndroom zo nu en dan :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook geen problemen gehad met wachten, ik hoefde helemaal niet te wachten, en had de file binnen paar uurtjes binnen.

Weet iemand hoe ik experience kan krijgen in magic als ik alleen self heal heb? Als dit uberhaupt kan, want ik kon bij zon welcomer wel iets vragen over magic maar toen was het van heal jezelf een keer en drna nix meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//edit ze waren aan het updaten

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Ik snap niet dat de meesten zeggen dat de interface bout is, ik vind em namelijk gewoonweg briljant. Je kunt alles zo neerzetten waar je het hebben wilt, je kunt per venster de opacity veranderen etc...

Verder is de game wel fun, als je eenmaal doorhebt hoe het werkt. Mja, ik mag dit weekend gaan spelen in de closed beta als ik wil, kdenk dat ik wel ff een kijkje ga nemen wat er allemaal verandert is in de tussentijd...

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52

FunkyTrip

Funky vidi vici!

http://ryzom.com/freetrial.html

Zo, ik ga de free trial eens proberen tot WoW uitkomt in de EU ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeTrial heb je wel een CreditCard voor nodig..
Ik heb SoR Closed Beta gespeeld, alleen de titel van deze topic klopt niet want het spel is al life gegaan.

Een advies voor het kiezen van Action packs:
Fighter: Craft/Craft/Harvest of Craft/Harvest/Mage (Fighter packs heb je niet nogdig!
Mage: Craft/Mage/Mage (Als je maar een mage pack kiest krijg je alleen maar heal, die je alleen maar op andere mensen kan casten)
Pure Crafter: Craft/Craft/Harvest
Pure Harvester: Harvest/Harvest/Craft

Links:
Volledige mobs lijst: http://ryzom.l9c.org/mobs.php
Volledige skill-tree: http://ryzom.l9c.org/skills.php

Ik hoop dat ik ooit het spel weer kan spelen, maar ik heb eerst een echte creditcard nodig i.p.v Maestro..
Pagina: 1