Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sim Only Abo T-mobile 150

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Hoi

Ten eerst mijn vraag is actueel dus ik had alleen via GSM portal site gezocht en via google.

Mijn Orange 40 euro abo loopt bijna af.. mijn telefoonrekening was bijna 100 euro per maand terwijl ik niet eens zo vaak bel.. daarom heb ik maar besloten om simonly abo te gaan nemen bij een ander provider.

Ik zag net per toeval een site (die ik per ongeluk weggeklikt had en niet terug kan vinden) waarop 5 euro per maand 150 min T-mobile abo geadverteerd werd.

Weet iemand meer van deze acite? zo ja waar kun je het vinden?

Ik heb weliswaar aantal site gevonden maar ze hanteren allemaal andere prijs.
Ene was geen entree geld maar wel hoge abo en bij ander was weer lage abo kost maar hoge entree geld.

BVD

Lucky Goldstar

Verwijderd

Staat die site niet gewoon in je History?

Had je al op www.telecomvergelijker.nl gekeken?
Daar kwam ik het volgende tegen: http://www.telecomvergeli...gsm_abo_id=4&sms_abo_id=1
T-Mobile 150 voor (per saldo) € 2,98 per maand.

Maar als je rekeningen € 100 zijn heb je echt niet genoeg aan die 150 minuten lijkt me... Nou zijn je gesprekskosten bij Orange niet de laagste maar al ga je van het duurste tarief uit dan ben je € 30 kwijt voor 150 minuten...

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Ik ben daar geweest en ik ben nog steeds in de war...... 8)7

Ze hebben daar verschillende aanbiedingen voor T-mobile simonly abos.

Maar bijvoorbeeld Simonly 300 belbundel abo voor 12 maanden bij T-mobile staan er 2 prijzen. Eenjte 8.29 euro andere 14 euro en nog wat. Terwijl als je voorwaarden door neemt dan zijn ze identieke abos... of mis ik soms iets? En ze zeggen dat retourbedrag teruggestort wordt maar door wie wordt het teruggestort? Winkel zelf of T-mobile?

Lucky Goldstar

Verwijderd

Je hebt 2 soorten simonly. De 'echte' waarbij je de korting gewoon per maand op je factuur krijgt (50%) en dan eventueel ook nog cash van de shop waar je 'm besteld.

En de omweg: je besteld een gewoon abonnement (zoals ook met een toestel). De korting die je dan op je toestel zou krijgen wordt dan een aantal weken later op je bankrekening gestort. Je betaald dan wel het normale bedrag per maand.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Even een andere vraag.
Wat de neuk heb je dan gedaan om een rekening van 100 euro te krijgen als jij zegt dat je bijna niet belt??
Ik begrijp dit ff niet Orange heeft een al in een bundel en daardoor komt alles uit een bundel. Je belt bijna niet. dus neem ik aan dat je veel smst. Daar helpt een abbo voor 150 minuten ook niet mee waar je appart meot betalen voor sms'en.
Misschien een idee voor je om gewoon 2 abbonementen te nemen. Bijv gratis vodafone abbo met een 3310 bv en een Orange abbo voor enkel te sms'en.
Scheelt je wel geld. Je zit enkel met 2 nummers en evt 2 telefoons.

>Systeemspecs<

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11 18:16
Koop gewoon een sms bundel bij je Tmobile abb.
Prijzen bundels:

T-Mobile SMS 20 20 SMS-berichten € 3,00 € 0,15
T-Mobile SMS 40 40 SMS-berichten € 5,00 € 0,125
T-Mobile SMS 80 80 SMS-berichten € 8,00 € 0,10
T-Mobile SMS 120 120 SMS-berichten € 12,00 € 0,10

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Nimrod|IA schreef op 21 april 2004 @ 13:56:
Even een andere vraag.
Wat de neuk heb je dan gedaan om een rekening van 100 euro te krijgen als jij zegt dat je bijna niet belt??
Ik begrijp dit ff niet Orange heeft een al in een bundel en daardoor komt alles uit een bundel. Je belt bijna niet. dus neem ik aan dat je veel smst. Daar helpt een abbo voor 150 minuten ook niet mee waar je appart meot betalen voor sms'en.
Misschien een idee voor je om gewoon 2 abbonementen te nemen. Bijv gratis vodafone abbo met een 3310 bv en een Orange abbo voor enkel te sms'en.
Scheelt je wel geld. Je zit enkel met 2 nummers en evt 2 telefoons.
Kijk ik heb nooit specificatie aangevraagd en ik bel best wel weinig hoor en ik doe niet aan SMS. Daarom vind ik het ook juist vreemd.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Dan log je in op www.orange.nl en kijk je bij je gespecificeerde rekening. Zie je precies hoe je aan een factuur van € 100 komt.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11 18:16
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:45:
Dan log je in op www.orange.nl en kijk je bij je gespecificeerde rekening. Zie je precies hoe je aan een factuur van € 100 komt.
:D

Verwijderd

http://www.telecomvergelijker.nl/

offtopic:
wat is het discussiepunt van dit topic? het nut?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 14:55 ]

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Ik wil je aanbevelen te letten op Vodafone aanbiedingen. Zijn op dit moment erg interessant... 9 euro voor 300 minuten (omgerekend dan) Let wel op de gouden regel bij Vodafone -> overschrijdt je bundel niet (tarief na bundel = 30 cent per minuut).

Nadeel T-mob: service en dekking (en nou niet reageren over uitzonderingen op deze stelling, verschil is er heus wel)

Voordeel nu: Vodafone = voorlopig ongeveer net zo duur dankzij krankzinnige cash back acties. Je maandelijkse lasten zijn dan wel hoger, maar dankzij hoge cashback komt het neer op net zo duur als TM.

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Stephane schreef op 21 april 2004 @ 15:15:
Ik wil je aanbevelen te letten op Vodafone aanbiedingen. Zijn op dit moment erg interessant... 9 euro voor 300 minuten (omgerekend dan) Let wel op de gouden regel bij Vodafone -> overschrijdt je bundel niet (tarief na bundel = 30 cent per minuut).

Nadeel T-mob: service en dekking (en nou niet reageren over uitzonderingen op deze stelling, verschil is er heus wel)

Voordeel nu: Vodafone = voorlopig ongeveer net zo duur dankzij krankzinnige cash back acties. Je maandelijkse lasten zijn dan wel hoger, maar dankzij hoge cashback komt het neer op net zo duur als TM.
Als je van vodafone naar iemand met andere provider belt wordt het van belbundel afgeschreven?

ik zit nu al 1 dag naar www.belzaak.nl te kijken en daar staan 2 aanbiedingen van T-mobile 300 min maar met verschildende tarieven eentje 8 euro nogwat andere 14 euro nog wat en als ik zelf uit reken dan komen ze niet overeen qua totale bedrag dus ik belde net naar zaak zelf aangezien ze mijn mail niet reageerden.. en die gast zei dat twee gewoon zelfde zijn alleen qua maandlasten zijn anders....

maar ik heb net voor 6de keer gekeken maar ik kan niet concluderen dat ze zelfde totale bedrag hebben...

Lucky Goldstar

Verwijderd

Jeetje... Zelf een beetje nadenken en info verzamelen mag ook wel.

Nogmaals: je hebt simonly van € 17,50 per maand (ipv € 35), gewoon korting op je factuur.

En je hebt cashback: je betaald gewoon € 35 per maand en krijgt een bedrag terug op je bankrekening (van de webshop) waardoor je per saldo ook minder per maand kwijt bent.

In dit geval is de laatste constructie goedkoper omdat daar meer korting op zit.

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

DJkim schreef op 21 april 2004 @ 14:33:
[...]

Kijk ik heb nooit specificatie aangevraagd en ik bel best wel weinig hoor en ik doe niet aan SMS. Daarom vind ik het ook juist vreemd.
Maar dan nog. Dit is dan echt wel vreemd hoor. Je verzameld al je beltegoed bij orange free. Als jij weinig belt zoals je zegt dan hou je elke maand wel wat over. Dan kom je nog niet aan 100 euro (aangezien je nog beltegoed van vorige maanden over hebt).
Als je een rekening van 100 euro hebt dan heb je volgens orange:
100 euro - 40 euro van je normale abbo = 60 euro
60 euro / € 0,20 per minuut = 300 minuten dus 5 uur te veel gebeld!!!!!!!!!
Heb je naar het buitenland gebeld ofzo met je GSM (of een grappige vriend van je) ?

aanbieding van ornage voor 40 euro per maand

http://www.telecomvergeli...sm_abo_id=72&sms_abo_id=1

staat op telecomvergelijker ook een abo van t-mobile voor 300 minuten voor 10 euro ofzo.

Ik zou dit toch wel graag willen weten als ik opeens 5 uur teveel gebeld heb, terwijl ik bijna niet wel (in jouw geval dan).

[ Voor 12% gewijzigd door Nimrod|IA op 21-04-2004 17:44 ]

>Systeemspecs<

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 16:44:
Jeetje... Zelf een beetje nadenken en info verzamelen mag ook wel.

Nogmaals: je hebt simonly van € 17,50 per maand (ipv € 35), gewoon korting op je factuur.

En je hebt cashback: je betaald gewoon € 35 per maand en krijgt een bedrag terug op je bankrekening (van de webshop) waardoor je per saldo ook minder per maand kwijt bent.

In dit geval is de laatste constructie goedkoper omdat daar meer korting op zit.
Niet zo kort door bocht aub man. Lees mijn eerdere reactie. Ik zei ik heb zelf winkel gebeld om te vragen hoe het zat met 14 euro voor 300min en 8 euro voor 300.. ze zeiden dat totale bedrag gewoon zelfde was alleen wat je per maand moest betalen dat was different. Snap je? Dus niet meteen gaan roepen dat ik zelf info moet verzamelen.. jij moet een keer goed lezen en niet ik.
Ik heb alles uitgerekend en ja die van 8 euro kom je goedkoper uit maar winkel beweert iets anders that was my point man.

Lucky Goldstar

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Nimrod|IA schreef op 21 april 2004 @ 17:41:
[...]

Maar dan nog. Dit is dan echt wel vreemd hoor. Je verzameld al je beltegoed bij orange free. Als jij weinig belt zoals je zegt dan hou je elke maand wel wat over. Dan kom je nog niet aan 100 euro (aangezien je nog beltegoed van vorige maanden over hebt).
Als je een rekening van 100 euro hebt dan heb je volgens orange:
100 euro - 40 euro van je normale abbo = 60 euro
60 euro / € 0,20 per minuut = 300 minuten dus 5 uur te veel gebeld!!!!!!!!!
Heb je naar het buitenland gebeld ofzo met je GSM (of een grappige vriend van je) ?

aanbieding van ornage voor 40 euro per maand

http://www.telecomvergeli...sm_abo_id=72&sms_abo_id=1

staat op telecomvergelijker ook een abo van t-mobile voor 300 minuten voor 10 euro ofzo.

Ik zou dit toch wel graag willen weten als ik opeens 5 uur teveel gebeld heb, terwijl ik bijna niet wel (in jouw geval dan).
Maar ik zit er niet mee .. ik ga na mijn contract datum meteen weg bij Orange... en ja ik ben niet rijk dus wil wel graag vodafone maar die is wel duur als je boven belbundel belt... T-mobile is wel goedkoopste oplossing op dit moment.
BTW ik woon in Randstad dus bereik lijkt mij redelijk...ik heb vele horror verhalen gehoord maar toch :)

Lucky Goldstar

Verwijderd

DJkim schreef op 21 april 2004 @ 18:24:
[Niet zo kort door bocht aub man. Lees mijn eerdere reactie. Ik zei ik heb zelf winkel gebeld om te vragen hoe het zat met 14 euro voor 300min en 8 euro voor 300.. ze zeiden dat totale bedrag gewoon zelfde was alleen wat je per maand moest betalen dat was different. Snap je? Dus niet meteen gaan roepen dat ik zelf info moet verzamelen.. jij moet een keer goed lezen en niet ik.
Ik heb alles uitgerekend en ja die van 8 euro kom je goedkoper uit maar winkel beweert iets anders that was my point man.
Prima. Waar staat dat je met die winkel hebt gebeld? Je snapt toch wel dat als er bij het ene abonnement maar € 8,xx staat en bij het andere € 14,xx, dat het met het eerste goedkoper uit bent?! En als je echt goedkoop uit wil zijn: kijk eens naar een deal met Telfort. Dan is bellen nog goedkoper!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Ik snap ff een ding niet.
Waarom naar t-mobile of Telfort? Orange heeft een veel betere dekking. Vooral Telfort is echt slecht.
Heb het jaren ook gehad.Daarna Ben (Beter, maar nog niet super) Daarna KPN 2 jaar (Veel beter, maar duur en weinig innovatie), Nu kpn en orange. Ik vind dat orange gewoon een goede deking heeft. Altands nog geen problemen gehad.
Tja als je in de randstad woont en voor de rest weinig daarbuiten bent maakt het weinig uit welke provider je kiest. Zou dan gewoon voor de goedkoopste gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Nimrod|IA op 22-04-2004 14:29 ]

>Systeemspecs<

• DJkim

DJkim

Topicstarter
DJkim schreef op 21 april 2004 @ 15:40:
[...]

Als je van vodafone naar iemand met andere provider belt wordt het van belbundel afgeschreven?

ik zit nu al 1 dag naar www.belzaak.nl te kijken en daar staan 2 aanbiedingen van T-mobile 300 min maar met verschildende tarieven eentje 8 euro nogwat andere 14 euro nog wat en als ik zelf uit reken dan komen ze niet overeen qua totale bedrag dus ik belde net naar zaak zelf aangezien ze mijn mail niet reageerden.. en die gast zei dat twee gewoon zelfde zijn alleen qua maandlasten zijn anders....

maar ik heb net voor 6de keer gekeken maar ik kan niet concluderen dat ze zelfde totale bedrag hebben...
Kijk eens hier staat dat ik naar winkel belde...

Lucky Goldstar

Pagina: 1