Toon posts:

Western Digital Reboot Loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met een pc van een vriend van me hij reboot telkens al na het eerste scherm al. En gaat dan contstant door. Hij komt dus in een loop terrecht. Ik heb de HDD getest met Data Lifeguard v11.0 maar hij zegt dat er geen errors zijn. Als ik mijn Eigen Western Digital HDD van 80 GB erin hang boot hij wel gewoon en is er niets aan de hand. Ook als ik de HDD van mijn vriend als Slave erbij hang werkt hij. Wie weet wat het probleem kan zijn?

Specificaties:
Moederbord Asus P4S8X-X
Intel Pentium 4 2.4
nVIDIA GeForce4 MX 440 8X
Western Digital HDD 80.0GB7200 RPM

Alvast Bedankt.

Groetjes Amansio

Verwijderd

Boot is zonder zijn harddisk en geef alle hardware ffies een flinke stabiliteidstest (met name z'n memory...)

ook wil het helpen om alle PCI eruit te gooien, ant hoe kaler je start hoe meer je beter je dingen kan uitsluiten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 00:22:
Boot is zonder zijn harddisk en geef alle hardware ffies een flinke stabiliteidstest (met name z'n memory...)

ook wil het helpen om alle PCI eruit te gooien, ant hoe kaler je start hoe meer je beter je dingen kan uitsluiten ;)
Zonder Harddisk booten heb ik al geprobeerd en dan komt hij gewoon tot het scherm dat hij zegt geen besturings systeem blablabla dus het lijkt echt aan de HDD te liggen.

Memory is merkloos
Capaciteit: 256Mb
Formaat: DIMM
Type: 333Mhz (PC2700)

Er zit ook nog een CD Rom Speler in en een 56K modem.

• reinhrst
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een shot in het duister:

Wat als er een contactje in de HD loszit en deze op het moment dat ie begint met draaien kortsluiting maakt en hiermee de voeding overbelast. Ergo, geen juice voor het MB en deze gaat uit, zet hierdoor ook de HD weer uit, waardoor het moederboard weer stroom krijgt.....

Wat gebeurt er als de de HD in een andere computer stopt (liefst een oudje in geval er echt iets mis is)?

Claude

Verwijderd

Topicstarter
reinhrst schreef op 21 april 2004 @ 00:35:
Een shot in het duister:

Wat als er een contactje in de HD loszit en deze op het moment dat ie begint met draaien kortsluiting maakt en hiermee de voeding overbelast. Ergo, geen juice voor het MB en deze gaat uit, zet hierdoor ook de HD weer uit, waardoor het moederboard weer stroom krijgt.....

Wat gebeurt er als de de HD in een andere computer stopt (liefst een oudje in geval er echt iets mis is)?
Goeie Tip bedankt ik ga hem morgen even in een andere pc proberen, ga nu lekker slapen.