Toon posts:

irritante spy/trojan searchpage.cc/1526/

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Hopelijk weet iemand de oplossing. Bij steeds meer internetpagina's die ik bezoek word ik automatisch doorgelinkt naar de volgende internetpagina:
http://searchpage.cc/1526/

Ik adviseer hier NIET naartoe te gaan, kijk alleen of je het herkent van de url!

Verschillende keren heb ik getracht het programmaatje wat hierachter moet zitten te verwijderen, maar keer op keer lukt het niet. Ik gebruik hiervoor AdAware. Wat ik dan doe is gewoon heel mijn computer scannen. Eerst vond hij heeeeeel veel. En nu elke keer een beetje. Altijd staan er enkele "Running Processes" te ratelen, zo meldt het programma. Ik kan niet zien of hij die ook verwijdert. Mijn gevoel zegt nee!

Heeft iemand een oplossing voor mij?
Ik hoop het zeer!!
Misschien een ander programma wat beter is dan AdAware. Hopelijk hoeft het niet rigoreus door de computer te eh...formateren...snik...

Alvast heel erg bedankt voor je/jullie hulp!!!!!

Maarten

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-10 11:58
Kijk eens in je taakbeheer (mits je WinXP hebt). Als je die processen beëindigt kan AdAware ze misschien wel verwijderen? Altijd een crime om je PC dan weer helemaal clean te krijgen :(

[ Voor 21% gewijzigd door riezebosch op 20-04-2004 23:24 ]

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ook een scan gedaan met Spybot? Het is namelijk vaak zo dat Spybot rommel kan vinden die Ad Aware niet ziet en andersom.

Kan je anders eens je HijackThis log posten?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 17:20

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ad aware kan zelf deze processes quitten. Ga naar: settings (tandwieltje bovenaan) dan Tweak --> scanning engine. Zorg vervolgens dat 'unload recognized processes during scanning' aan staat!
Als het goed is moeten nu de processes worden gesloten!

Probeer anders de gratis versie van bitdefender op ww.bitdefender.com (7.2) deze heeft bij mij ook veel opgelost aan dit soort zooi! (zorg wel dat je bitdefender eerst helemaal update)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Nieuwsgierig als ik ben, klik ik lekker toch op je link >:)
resultaat: niks noppes nada :)

Er is helemaal niet met die site aan de hand, eerder iets met je hosts file.
(c:\windows\hosts)

Waarschijnlijk draait er ergens een of ander stukje spyware wat zo vriendelijk als het is je hosts file aanpast, die je vervolgens netjes naar die site toe leid.

Ik geloof dat ze hier boven al een nette oplossing beschreven hebben, veel succes!

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Lees dit nog eens door aub. Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten
Dit is niet helemaal de bedoeling. :)

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.