[javascript] refresh/ reload probleem

Pagina: 1
Acties:

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik heb een script gemaakt waarmee je nieuwsberichten middels een database aan een website kunt toevoegen en weer kunt verwijderen. Allemaal leuk en aardig, maar ik zit met het volgende probleem;

Bij het verwijderen van berichten wordt een pagina gegenereerd waarop alle berichten komen te staan met daarvoor een checkbox (per bericht). Wanneer deze checkbox wordt aangevinkt en men klikt op een Submit button, dan wordt vervolgens het bericht verwijderd uit de database. Jammer genoeg blijft het bericht alleen nog wel op de html-pagina staan, aangezien deze uit de cache er nog in staat. Als je bv. op F5 drukt floept het berichtje welke je zojuist verwijderd hebt keurig weg. Dit zou natuurlijk moeten gebeuren op het moment van verwijderen zelf.

Ik heb geprobeerd om onSubmit een refresh in te voeren middels een javascript, maar deze "refresht" puur vanuit de cache, wat dus geen zin heeft. Verder heb ik het met een onLoad scriptje geprobeert, maar daar geldt hetzelfde.

Ik ben even vastgelopen, iemand een suggestie? 8)

Goochem

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Javascript is van Webdesign & Graphics :)

Professionele website nodig?

• Goochem
Prima :)

Goochem

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 09:56
In je pagina (meta tag?) no-cache opnemen :?

Je kunt het ook gewoon middels dhtml doen, maar dat lijkt me in dit geval ietswat overdreven :)

(checkboxen bij langs lopen, bij degene die aangevinkt zijn de parentNode eruit vissen en deze removen)

[ Voor 78% gewijzigd door r0bert op 20-04-2004 23:12 ]

• Goochem
No-cache heb ik idd middels meta-tag aangegeven, maar dit helpt niet.

Hoe via DHTML? Waarom overdreven?

chechboxes parentNode??

:) voorzie mij graag van antwoord

Goochem

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Je submit een formulier naar php en die gaat weer terug naar het formulier en die is dan niet geupdate?

Zet een expiry-date in je meta-tags? Of gebruik in die pagina php headers die de expiry date zetten.
Pagina: 1