Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:18
Hallo

Ik heb al een tijdje een Acer n10 en aangezien op de TU al een aantal WLAN access-dingen is opgehangen en wij thuis binnenkort ook overstappen op WLAN, wil ik graag een Compact flash w-lan kaartje kopen. Nu heb ik even in de pricewatch gekeken en op verschillende sites en ik heb er in totaal drie gezien. De Asus WL-110 voor 40 euro, de iPaq WL-110 voor 139 euro en een sitecom voor 85 euro.

Ik wil dus graag voor de goedkope Asus gaan, maar omdat ik ook dus die specifieke iPaq kaart tegenkwam, zit ik toch te twijfelen of het gaat werken. Waarom zijn de verschillen in prijs zo groot, en is er voor een iPaq blijkbaar een andere dan voor een Asus. En aangezien ik geen van beiden heb... moet ik dan toch die sitecom kopen dan?

Edit: ben wel heel erg blind, verdorie
Acer n10 + Asus wl-110

[ Voor 7% gewijzigd door Dirickteur op 20-04-2004 22:43 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Bij de Ipaq betaal je ook een beetje voor de naam I guess.

Anyway, ik heb een Ipaq 2210 en ook een Acer N10. Ik had via www.blueproton.com een Wifi CF kaartje gekocht voor 35 dollar (lekker goedkoop!). Ik had het binnen 1,5 week in huis en het dingetje werkt echt perfect. Voor zowel m'n 2210 als m'n N10. Dus echt een aanrader!!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij is de Asus WL-110 hetzelfde als de Linksys WCF-12 die ik heb. Een Asus driver doet het gewoon met mijn Linksys. Het is een kaartje gebaseerd op een Prism chipset. Bij mij werkt het prima, op DHCP na. Waarschijnlijk ligt dat bij mij aan probleempjes met het verschil in merk adapter en acces point en het gebruik van het verouderde windows mobile 2002. Met vaste IP's kan ik prima uit de voeten in huis.

Verwijderd

bij mij ging die combo dus helemaal niet goed, wat ik dus wil weten is of het een bekend probleem is of dat het aan me acer ligt...

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Welke TU ?

In eindhoven gebruiken ze PEAP voor inloggen op het draadloos netwerk en niet alle kaartjes ondersteunen dit geloof ik. (Win XP onderstuend dit pas sinds SP1) mijn Netgear 701 CF kaartje ondersteund dit en het werkt goed met mijn dell axim.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Dirickteur
TU Delft.
Wat John McClane zegt heb ik inderdaad vaker gehoord... Ik ga even op die andere site ook kijken...

Natai, heb jij meer info over het betalen/bestellen/levertijden etc etc uit Amerika? Nog nooit eerder gedaan... En is hij ook compatible met een Asus MyPal 620? Dan bestel ik hem namelijk voor een maat van mij meteen.

[ Voor 55% gewijzigd door Dirickteur op 21-04-2004 14:23 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:35:
bij mij ging die combo dus helemaal niet goed, wat ik dus wil weten is of het een bekend probleem is of dat het aan me acer ligt...
is een driver probleem, ligt niet aan je Acer.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

ik had verschillende drivers geprobeerd elke keer met het zelfde effect.. ook zonder drivers.

welke werkt er wel 100% op een n10?

• Dirickteur
blijkbaar die uit Amerika...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op verzoek van de topicstarter kan deze dicht :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.