Sorry mensen, maar na een lange zoektocht op het forum ben ik er nog steeds niet achter hoe ik mijn autorun weer aan krijg. Van velen van jullie goede tips gekregen en programma's, maar niks haalt iets uit. Wat ik al geprobeerd heb is:
* Een programma dat Autoreg heet. (wel handig overigens voor sommigen)
* TweakUI gedownload.
* register gecheckt.
* bij MS naar evt fixes gezocht, maar die zijn er niet.
Uiteindelijk via systeemherstel van XP teruggegaan naar een punt waarop die het wel goed deed, en ja, het werkte weer. Totdat ik de pc opnieuw opstarte.
Dus ik ben nu een beetje ten einde raad. Kan iemand mij misschien vertellen of er ander mogelijkheden zijn om het op te lossen?
En weet iemand ook waar dit aan ligt? Want dit is iets wat ik vaak heb gevonden op forums, maar een oorzaak noemt niemand.
* Een programma dat Autoreg heet. (wel handig overigens voor sommigen)
* TweakUI gedownload.
* register gecheckt.
* bij MS naar evt fixes gezocht, maar die zijn er niet.
Uiteindelijk via systeemherstel van XP teruggegaan naar een punt waarop die het wel goed deed, en ja, het werkte weer. Totdat ik de pc opnieuw opstarte.
Dus ik ben nu een beetje ten einde raad. Kan iemand mij misschien vertellen of er ander mogelijkheden zijn om het op te lossen?
En weet iemand ook waar dit aan ligt? Want dit is iets wat ik vaak heb gevonden op forums, maar een oorzaak noemt niemand.