Ik heb gisteren een de ADSL Wireless Gateway van US Robotics gekocht en direct geïnstalleerd. Alles ging zn gangetje, maar ik loop nu tegen een probleem aan: ik kan mijn router niet meer benaderen. Gisteren ging dit nog perfect d.m.v. het adres http://192.168.1.1/, maar vandaag dus niet meer.
Ik heb de site van US Robotics en GOT meerdere malen doorzocht en het volgende geprobeerd:
- de resetknop (nog steeds geen toegang);
- in de command prompt het de volgende commands:
"ipconfig /release" & "ipconfig /renew"
- ping 192.168.1.1
Helaas heeft helemaal niks geholpen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand misschien een mogelijke oplossiing om de router weer te kunnen benaderen?
De nieuwste firmware is geupdate, zoals aanbevolen wordt op de site.
In dit topic: Speedtouch 510 is niet te benaderen staat dit bericht:
Ik heb de site van US Robotics en GOT meerdere malen doorzocht en het volgende geprobeerd:
- de resetknop (nog steeds geen toegang);
- in de command prompt het de volgende commands:
"ipconfig /release" & "ipconfig /renew"
- ping 192.168.1.1
Helaas heeft helemaal niks geholpen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand misschien een mogelijke oplossiing om de router weer te kunnen benaderen?
De nieuwste firmware is geupdate, zoals aanbevolen wordt op de site.
In dit topic: Speedtouch 510 is niet te benaderen staat dit bericht:
Volgens mij staat de mijn ook in bridged mode ... maar wat betekent dit en wat kan ik eraan doen?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 12:03:
Als ie wel kan internetten maar zn modempje niet kan benaderen is de kans groot dat het modem in bridged mode staat...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 22:25 ]