controle systeem en advies

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2025
AMD Athlon XP 3000+, 333Mhz, 512Kb, SocketA, Box

Asus A7V600,SockA,KT600,3xDDR,Audio,GLAN,SATA RAID

Kingston Dimm 512Mb DDR SDram PC2700 333Mhz

Western Digital 120Gb, 7200rpm, SATA150, 8Mb cache

Asus Radeon A9600XT, 128Mb, DVI/2xVGA, ViVo

NEC 3.5'' Floppy Diskdrive 1.44Mb Wit

Lite-On CD-RW 52x32x52x IDE Wit, Retail
totaal=725euro

Kunnen alle onderdelen samen en is het logisch (dit is de eerste keer dat ik een pc zelf wil bouwen).
Ik heb dan nog 500euro te besteden (het hoefd niet op) maar ik weet niet wat voor voeding, kast en koeling er in moet kan iemand advies geven.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:26
Ja dat gaat allemaal prima werken. Advies kunnen we je niet geven want je vertelt er niet bij wat je er mee wilt doen 8)8

Anyway, zie: CSL FAQ ;)

Vragen over systemen dienen specifiek te zijn, niet algemeen. Dus een lijstje met hardware onderdelen neertikken met de vraag of dit goed is (de beruchte Hoe is dit systeem? vragen) zal direct worden verwijderd; wat wel en niet bij elkaar past is terug te vinden in de guides, de search en natuurlijk de manuals van de desbetreffende hardware (welke je gewoon kunt downloaden van de site van de producent).

Een vraag over het samenstellen van een systeem met specifieke eisen en/of voor specifieke toepassingen, voorzien van zoveel mogelijk relevante informatie en weergave van jouw eigen gedachtegang waarom je tot bepaalde keuze's bent gekomen en waarom je daar niet uitkomt, heeft een veel hogere kans van slagen

Wil je graag een voorbeeld zien van een complete en specifieke Hoe-is-dit-systeem vraag, klik dan hier. Wil je graag een voorbeeld hoe het niet moet, klik dan hier.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.