Toon posts:

Pinnacle tv kaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst heb ik een Pinnacle pctv stereo pci kaart gekocht om hiermee tv te kijken en op te nemen met mn pc..
Dus ik had vanadaag tijd om hem ff in te bouwen en te installeren en er mee aan te rommelen maar op het moment dat ik hem in een pci slot doe en mn pc daarna weer aanzet start mn pc niet meer op... Dus deed ik hem in een ander slot maar weer hetzelfde.. Hij start gewoon niet op.. Als ik hem eruit haal dan doet ie het gewoon weer..
Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb een P4 2.4 GHz met win xp pro

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 18:42
Hoe start ie (niet) op?? Ik bedoel: wil windows niet booten, of wil de hele pc niet aan? Kun je die kaart in een andere pc proberen?

..:: ::..

Verwijderd

lijkt dat ie ergens kortsluiting maakt :(
mischien ff schoon borstellen blazen

Verwijderd

Topicstarter
Hij start wel op maar boot niet door, ik heb em al geprobeert in 2 verschillende pci sloten....

Misschien is het een id? de software eerst te installeren en dan de kaart er in te zetten...?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee of laten jullie het nu al afweten?

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Kijk eens op het forum van pinnacle zelf, ik vind daar precies zo'n probleem als jij beschrijft.

Klikkerdeklik

Als ik het zo eens doorblader is Pinnacle zelf erg behulpzaam.

Zoals Pinnacle zegt:

Driverconflicten (Lijkt mij overigens sterk omdat de hele pc niet start ;) )

Bios problemen, update de bios.

Er is een probleem met de voeding.

Probeer het eens in een andere pc, boot die ook niet, ligt het aan de kaart.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu windows xp opnieuw geinstalleerd en volledig geupdate (want ik had een illegale die niet up te daten was).
Ik ga zo ook mn bios updaten en dan laat ik nog wel ff weten of het lukt of niet...
Ik had die tv kaart ook nog niet in mn 3de pci slot geprobeert, maar bedankt iig voor de hulp!
Pagina: 1