Ik heb hier al heel wat berichten over de sweex adslmodem met router gelezen, maar nergens kon ik een antwoord vinden voor mn probleem. Ik heb die dus net aangesloten en de handleidingen gevolgd die ik op sweex.nl heb gevonden. Blijkbaar zijn de instellingen voor de Belgische providers verschillend waardoor ik er niet in slaag om de modem aan te praat te krijgen en via deze modem het internet op te geraken.
Is er iemand die weet waar ik de gegevens van scarlet (ex-planet internet) kan vinden, of iemand die het zelfde probleem heeft gehad en een oplossing voor gevonden heeft? Het is een Belgisch abbonnement.
Het model van modem/router is CC300010 en ik werk met bijgeleverde kabels. OS is XP-home ED.
Het kan idd wel dom klinken, maar netwerken en ik is gelijk water en vuur, maar toch wil ik doorgaan tot ik de oplossing gevonden heb, hopelijk met uw hulp.
Alvast bedankt voor de hulp
Is er iemand die weet waar ik de gegevens van scarlet (ex-planet internet) kan vinden, of iemand die het zelfde probleem heeft gehad en een oplossing voor gevonden heeft? Het is een Belgisch abbonnement.
Het model van modem/router is CC300010 en ik werk met bijgeleverde kabels. OS is XP-home ED.
Het kan idd wel dom klinken, maar netwerken en ik is gelijk water en vuur, maar toch wil ik doorgaan tot ik de oplossing gevonden heb, hopelijk met uw hulp.
Alvast bedankt voor de hulp