Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
misschien helpt het als je jouw router een andere range geeft dan 10.0.0.x , zoals je buren waarschijnlijk ook hebben, zodat je wat minder met je buren in de knoop ligt.
Verwijderd
Op zich een goeie oplossingVerwijderd schreef op 21 april 2004 @ 16:22:
jouw internet verbinding eruit gooien en met je buren mee surfen!
Verwijderd
niet als je ze allemaal op de buurman gooit, dan heb je ook verbinding met de computer van de buurman, heb je alleenmaar groter netwerk
Jongens, ik wil graag een serieus antwoord 
De routeerfuncties van mijn router staan trouwens uit, en functioneert nu ongeveer als een draadloze switch. De aangesloten laptop krijgt dan ook een echte internet IP adres, geen interne.
De routeerfuncties van mijn router staan trouwens uit, en functioneert nu ongeveer als een draadloze switch. De aangesloten laptop krijgt dan ook een echte internet IP adres, geen interne.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Jou are out of luck, zie dit topic
802.11 SSID issues met XP SP1
Verwijderd
inderdaadusr-local-dick schreef op 21 april 2004 @ 20:44:
Jou are out of luck, zie dit topic
CAUSE
All access points must broadcast their SSID to identify themselves to potential clients that are in the area. Disabling SSID broadcasts on an access point is not considered a valid method for securing a wireless network.
STATUS
This behavior is by design.
Lekker dat microsoft dat wel eventjes bepaald voor iedereen.
check ook mijn laatste reply op die thread - ZCW uitzetten....Lekker dat microsoft dat wel eventjes bepaald voor iedereen.
Verwijderd
Zover was ik nog niet met lezenusr-local-dick schreef op 21 april 2004 @ 20:48:
[...]
check ook mijn laatste reply op die thread - ZCW uitzetten....
Waar staat ZCW/WCZ voor? Ik ben niet zo thuis in de wireless sferen.
Een of andere service?
Volgens mij betekent het vinkje "Use Windows to configure my wireless network settings" (adapter -> wireless networks) dat je WZC (wireless zero configuration - of iets andere volgorde) wilt gebruiken.
Als je die uitvinkt dan gebruik je dus geen WZC en moet je met de hand de wep key etc instellen via de driver properties.
Het probleem is dat sommige drivers hiervoor geen mogelijkheid bieden.
Mijn ZyXEL heeft het zo te zien namelijk niet, de API kan dan alleen worden aangesproken door de WZC van Windows
Als je die uitvinkt dan gebruik je dus geen WZC en moet je met de hand de wep key etc instellen via de driver properties.
Het probleem is dat sommige drivers hiervoor geen mogelijkheid bieden.
Mijn ZyXEL heeft het zo te zien namelijk niet, de API kan dan alleen worden aangesproken door de WZC van Windows
Het vreemde is dus, dat het totdat er nieuwe AP's hierzo in de buurt kwamen hij het wel deed. Zelfs windows help zegt zelf:
Maja, dat zijn ze even vergeten. Wel stom dat SSID aan moet staan? Is uit niet veilig dan? Ik moet het altijd aan hebben, maar zonder WEP zeurt ie niet eens. Vreemde gang van zaken. In ieder geval bedankt voor de infoTo automatically connect to available networks that do not appear in the Preferred networks list, click Advanced, and then select the Automatically connect to non-preferred networks check box.
Pagina: 1