Toon posts:

CUV4X en een 1200MHz processor werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goeien dag ik heb vandaag een 1200 mhz processor binnen gekregen en het wekt niet met elkaar
pc piept niet geen beeld enz.

dus ik doe de oude processor er in en de pc werkt weer ik heb zelf snelheden proberen intestellen op het mobo

spec

cuv4x met laatste bios

mijn vraag is nu ondersteunt mijn mobo wel eens een 1200
in de handleiding staat 800+

als je meer info nodig heb vraag je het maar

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 17:31

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Waarschijnlijk heb je een tuatalin p3/celeron gekregen, deze zal standaard niet zomaar werken op een cuv4x. Daar heb je of een Tuv4x voor nodig, of de wiretrick die je kan vinden via de search

De kick van Electric!

Verwijderd

Je kan ook altijd een adapter bestellen, heb ik gedaan voor mijn Celeron 1.4ghz (tualatin) op mijn CUBX te prikken.

Ik heb deze bij Jes Computer besteld, momenteel lijkt de site wel even down te zijn. http://www.jes-computer.de/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens op de website van de mobofabrikant of je mobo de CPU überhaupt ondersteunt. Om het jou makkelijker te maken staat er zelfs in de FAQ van dit subforum een direct-link naar desbetreffend supportpage van de Asussite. Kijk in de FAQ onder "Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken?". Simpel toch? :Y)

In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling dat je vooronderzoek doet eer je een topic opent. Lees ook voortaan de tekst bovenaan New Topic eer je een topic opent.

Maargoed, er zijn dus FCPGA » FCPGA2 converters beschikbaar voor jouw CPU-mobo combinatie. Deze kun je halen bij o.a. powerleap.nl en upgradeware.nl :)

Ik zou me voortaan verdiepen in de materie eer je ook maar iets koopt.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 20-04-2004 19:49 ]

Dit topic is gesloten.