Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik had dus een tijdje geleden een asus w-lan kaartje op me acer n10 geprobeerd, maar zodra ik deze in z'n cf slot deed werd het beeldscherm gelijdelijk aan helemaal wit en dit had het gevolg dat hij zich totaal had gereset... :'(

nu is mij vraag of iemand anders dit dus ook heeft gehad en hoe dit eventueel is op te lossen?

ik heb al het hele internet afgezocht maar kom niks tegen.
ligt het aan me acer of is het de combinatie van de 2? ik ben namelijk bang dat als ik dan een ander w-lan kaartje er in doe dat dit dan weer het zelfde effect geeft. normale cf geheugen kaartjes werken zonder probleem.

ik heb ppc 2003 er op

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:35

mbooij

De Mosselman

Heb de zlefde pda met de zelfde specs, en het zelfde probleem. Ik heb nu altijd een backup bij me op cf. Het helpts wel als je je pda eerst uitzet voordat je de kaart erin / eruit haalt.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

• Sprite_tm
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik heb ook een WL-110 kaartje gehaald voor mijn N10 en ik liep tegen hetzelfde probleem op. Als je een beetje kan solderen is het op te lossen: als je in de N10 een 100uF condootje ergens tussen de 3.3V en de gnd zet kan deze genoeg bufferen om het kaartje te laten opstarten zonder dat de N10 reset. Ik ben de mod nog even aan het testen, als jullie willen kan ik daarna wel een howto online zetten.

Sorry voor de kick, maar dit leek me belangrijk genoeg.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Ik gebruik de kaart nu in mijn Laptop. WiFi in je PDA is eigelijk alleen leuk tijdens het grasmaaien. Sinds ik voor de PCMCIA converter een aantal gaatjes moest kortsluiten (deze waren namelijk afgebroken op de converter) heb ik geen problemen meer met vastlopers. Ik gebuirk de WiFi kaart dan ook amper meer in mijn PDA. Even afzetten voor dat je de kaart eruit haalt is ook een oplossing.

Ik denk dat jou mod het zelfde effect zal hebben als mijn kortsluiting van belaade gaatjes.

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mmm. Kan je me vertellen welke gaatjes dat waren?

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Twee buitenste (links en rechts) en ergens in het midden een. Ik maak wel een fototje als ik thuis ben. Waar kan ik deze plaatsen zodat dit op GoT komt te staan? Ik heb hier nog neit zo veel ervaring mee.

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Daar heb je webspace voor nodig. Als je 'm hier neerdumpt wil ik 'm wel voor je hosten&posten: ftp://sprite.student.utwente.nl/upload

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mocht er nog iemand interesse hebben in de howto: Hij staat hier.

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Sprite_tm schreef op 22 juni 2004 @ 18:31:
Mocht er nog iemand interesse hebben in de howto: Hij staat hier.
In tegenstelling tot de n10 waar ze het op de site over hebben. Liep die van mij vast bij het verwijderen van de Asus WL-110. Even uitzetten voor het verwijderen was ook voldoende.

Pagina: 1