Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-Mobile] wijziging voordeelnetwerken in buitenland

Pagina: 1
Acties:

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11 17:07
Ik ontving vandaag een factuur van mijn T-Mobile 75 abo
Onderaan stond dit:
Wijziging van voordeelnetwerken in het buitenland
Met T-Mobile bel je in 23 landen op 23 voordeelnetwerken tegen een extra voordelig tarief van 95 cent per minuut. Per 1 mei 2004 wijzigen de voordeelnetwerken in Denemarken, Frankrijk en Zwitserland.
Het voordeelnetwerk is daar vanaf 1 mei Orange.

Hierdoor wordt het bellen vanaf Denemarken, Frankrijk en Zwitserland naar Nederland 15 cent duurder :(

Meer info: http://www.t-mobile.nl/pe...buitenland/ps1.75.118.asp

Is dit genoeg om op te zeggen :?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53

Whuzz

Dodgeball!

MyNameIs schreef op 20 april 2004 @ 17:36:Is dit genoeg om op te zeggen :?
Is het bellen bij een andere provider vanuit het buitenland goedkoper dan? Of wil je alleen maar opzeggen zodat je een bonus ergens anders kunt gaan opstrijken?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• MyNameIs
Whuzz schreef op 20 april 2004 @ 17:43:
[...]

Is het bellen bij een andere provider vanuit het buitenland goedkoper dan? Of wil je alleen maar opzeggen zodat je een bonus ergens anders kunt gaan opstrijken?
Vanuit het buitenland bellen wordt duurder, dan dat het al is, maar of het goedkoper/duurder is met een andere provider weet ik niet...

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

MyNameIs schreef op 20 april 2004 @ 17:48:
Vanuit het buitenland bellen wordt duurder, dan dat het al is, maar of het goedkoper/duurder is met een andere provider weet ik niet...
Waarom wil je dan meteen overstappen?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
dit vind ik ZEER interessant. Vorige keer al m'n KPN abbo weten vroegtijdig op te zeggen. Als dit met mijn t-mobile abbonement kan, ga ik dit ZEKER doen.

[bookmarked]

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

jozy schreef op 20 april 2004 @ 17:50:
dit vind ik ZEER interessant. Vorige keer al m'n KPN abbo weten vroegtijdig op te zeggen. Als dit met mijn t-mobile abbonement kan, ga ik dit ZEKER doen.

[bookmarked]
ben ik de enige die een beetje moe wordt van mensen die elk excuus aangrijpen om maar weer van provider te switchen en weer een bonus mee te pakken?
Als het aan mij lag schaften alle providers al die start-bonussen, cash-deals en toestelkortingen per direct af en verwerkten ze dat gewoon in hun abbo-prijzen. Dan profiteert iedereen er van namelijk en niet alleen de bonus-geile users die elk half jaar van provider wisselen. :(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00

Sick Nick

Drop the top!

Whuzz schreef op 20 april 2004 @ 17:55:
[...]

ben ik de enige die een beetje moe wordt van mensen die elk excuus aangrijpen om maar weer van provider te switchen en weer een bonus mee te pakken?
Als het aan mij lag schaften alle providers al die start-bonussen, cash-deals en toestelkortingen per direct af en verwerkten ze dat gewoon in hun abbo-prijzen. Dan profiteert iedereen er van namelijk en niet alleen de bonus-geile users die elk half jaar van provider wisselen. :(
Juist, en omdat niet iedereen wisselt maken zij zo dus alsnog meer winst dan als ze lagere abo prijzen zouden hanteren ;)

• MyNameIs
Whuzz schreef op 20 april 2004 @ 17:49:
[...]

Waarom wil je dan meteen overstappen?
omdat ik met mijn t610 geen of nauwelijk bereik had en af en toe dan ook niet kon bellen met t-mobile :(
ik heb nu een vodafone abo erbij genomen, waarmee ik wel goeie ontvangst heb, en mijn t-mobile abo staat nu dus niks te doen :X

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 20:18
whuzz, jij denkt helemaal verkeerd, check sick nick maar.....
waarom zou je er GEEN gebruik van maken. Zij gaan deze policy zeker niet aanpassen, want ze maken zo meer winst. Dus als je kan switchen, doe je dat toch?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Sick Nick schreef op 20 april 2004 @ 17:56:Juist, en omdat niet iedereen wisselt maken zij zo dus alsnog meer winst dan als ze lagere abo prijzen zouden hanteren ;)
Dat doet niets af aan het feit dat het een eerlijker systeem zou zijn als al die kortingen werden afgeschaft en gewoonweg in de abbo-prijzen werden verwerkt. Sterker nog, ik zou het beter vinden als het abbonnement zo verliep:

1e jaar: 100% van de prijs
2e jaar: 90% van de prijs
3e jaar: 80% van de prijs
4e jaar en langer: 75% van de prijs

Of een dergelijke constructie. Dan wordt je beloond als je langer bij een provider blijft. Nu wordt je beloond als je zo snel mogelijk een domme reden weet te vinden om je contract te ontbinden en maar even switcht van provider om een bonus op te strijken die eigenlijk niet voor jou bedoeld is.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

jozy schreef op 20 april 2004 @ 18:00:
whuzz, jij denkt helemaal verkeerd, check sick nick maar.....
waarom zou je er GEEN gebruik van maken. Zij gaan deze policy zeker niet aanpassen, want ze maken zo meer winst. Dus als je kan switchen, doe je dat toch?
jij bent er zeker ook zo een die zijn verzekering oplicht waar ie maar kan?
"Duur maken ze het toch wel, dus kun je ze maar beter naaien waar je kunt en grijpen wat je pakken kunt".
Noem mij maar lekker naïef, ik vind dat een misselijke instelling.

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Row

denk dat we de hulp van wekkel in moeten roepen, heeft vorigekeer ook veel geholpen!

(bookmark)

Verwijderd

volgens mij wordt het helemaal niet duurder, alleen de voordeelsprovider wisselt van sunrise.ch naar orange.ch. en bij voordeelsproviders bel je bij t-mobile voor 0,95 euro/min.

dus:
Orange is tot 01.05.04 1,10 euro/min.
en vanaf 01.05.04 0,95 euro/min.

Verwijderd

Inderdaad... Wat wordt er nou duurder?

In Frankrijk bel je nu met Bouygues á € 0,95 per minuut en met Orange á € 1,10 per minuut.

Dat wordt met Orange € 0,95 per minuut en met Bouygues € 1,10 per minuut.
En dan is de dekking van Orange ook nog eens beter... Dus wat is de prijsverhoging?

• MyNameIs
Oeps... :+ heb ik nou verkeerd gekeken..? :X

Verwijderd

Ik heb gewoon een brief gestuurd je weet nooit. Want ik ben t-mobile echt zat! :(

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:16
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:35:
Ik heb gewoon een brief gestuurd je weet nooit. Want ik ben t-mobile echt zat! :(
8)7

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

Row

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:35:
laat toch maar eens hore als je reactie hebt :P

Verwijderd

Zal ik zeker doen we blijven hopen. :9 :9 :9

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Waar blijft die reactie nou?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Nee, je kunt niet opzeggen! Het is slechts een wijziging van het voordeelnetwerk. In plaats van 'voordelig' bellen op Bouygues ga je 'voordelig' bellen op het netwerk van Orange in Frankrijk. Niets meer, niets minder.

Gezien de protesten vorig jaar december kun je het wel vergeten dat je om zoiets kunt vertrekken.

Wel typisch dat ineens een aantal mensen denken te kunnen vertrekken om zoiets nadat er tariefwijzigingen bekend geworden zijn bij Orange en Telfort (voor het bellen naar en in het buitenland)...
Pagina: 1