Ik ben laatst noodgedwongen (CWS trojan) overgestapt van IE naar Opera. Op zich bevalt het me wel maar ik had in IE altijd een alternatieve CSS voor GoT staan die ik nu ook wil gebruiken. Ik draai hier;
Opera Version 7.23
Build 3227
Platform Win32
System Windows XP
Maar als ik bij 'preferences -> Page Style ->my stylesheet' mijn eigen CSS aangeef dan doet hij er niets mee. Ik weet vrij weinig van CSS en nog minder van Opera maar ik dacht dat Opera voor een groot deel wel gelijk was aan IE en dat hij de CSS ook wel zou pakken. Welke verschillen zitten erin waardoor hij de CSS niet zou pakken?
ik heb de css niet geschreven, ik heb alleen de waarden naar mijn smaak aangepast en in IE werkte het vlekkeloos. in de search vond ik alleen specifieke problemen dus daar had ik niets aan. tenzij ik niet goed gezocht heb
Opera Version 7.23
Build 3227
Platform Win32
System Windows XP
Maar als ik bij 'preferences -> Page Style ->my stylesheet' mijn eigen CSS aangeef dan doet hij er niets mee. Ik weet vrij weinig van CSS en nog minder van Opera maar ik dacht dat Opera voor een groot deel wel gelijk was aan IE en dat hij de CSS ook wel zou pakken. Welke verschillen zitten erin waardoor hij de CSS niet zou pakken?
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| a.forum:visited { color: #000000 !important; } .content1 {background-color: #F7F7FF !important; } .content2 {background-color: #E6E6F0 !important; } .content3 {background-color: #EFEFEF !important; } .content4 {background-color: #AFAFAF !important; } .altmsg1 {background-color: #F7F7FF !important; } .altmsg2 {background-color: #E6E6F0 !important; } .topicnotecounter { background-color: #FFFFFF !important } textarea.forms { background-color: #FFFFFF !important; } table.topicadmin tr, table.specialadmin tr { background-color: #EFEFEF !important; } |
ik heb de css niet geschreven, ik heb alleen de waarden naar mijn smaak aangepast en in IE werkte het vlekkeloos. in de search vond ik alleen specifieke problemen dus daar had ik niets aan. tenzij ik niet goed gezocht heb
Connaisseur des femmes