Na het op de kop tikken van een windows xp opk-cd ben ik aan het werk gegaan om een unattended instal cd te bouwen van windows xp home. Hierbij ingevoegd service pack 1 en de drivers van Nvidia, intel, ati en meer van die veelgebruikte drivers.
Ik heb al die drivers bij elkaar gezet omdat ik nogal vaak verschillende pc's moet installeren met verschillende hardware. Nu is er 1 probleem, ik heb netjes gedaan wat er in de handleiding stond:
1. zet in de i386 map een map $oem$
2. in die map de map $1
3. een bestandje winnt.sif met daarin oempreinstall = yes
4. na alles voorbereid te hebben een mooie image maken met het oscdimg commando
Wat is nu het probleem? De $oem$ directory wordt tijdens de textsetup niet naar de hd gekopieerd, geen van alle mappen ($1, $$, $progs enz).
Alhoewel winnt.sif voor cd installaties wordt gebruikt heb ik ook al de inhoud van dit bestand naar unattend.txt gekopieerd, maar dat hielp ook niet.
Kan iemand mij hiermee helpen, want het zou mij een hoop tijd schelen als ik deze drivers ook automatisch kan laten installeren.
Ik heb al die drivers bij elkaar gezet omdat ik nogal vaak verschillende pc's moet installeren met verschillende hardware. Nu is er 1 probleem, ik heb netjes gedaan wat er in de handleiding stond:
1. zet in de i386 map een map $oem$
2. in die map de map $1
3. een bestandje winnt.sif met daarin oempreinstall = yes
4. na alles voorbereid te hebben een mooie image maken met het oscdimg commando
Wat is nu het probleem? De $oem$ directory wordt tijdens de textsetup niet naar de hd gekopieerd, geen van alle mappen ($1, $$, $progs enz).
Alhoewel winnt.sif voor cd installaties wordt gebruikt heb ik ook al de inhoud van dit bestand naar unattend.txt gekopieerd, maar dat hielp ook niet.
Kan iemand mij hiermee helpen, want het zou mij een hoop tijd schelen als ik deze drivers ook automatisch kan laten installeren.