[B&W] Game wil niet installen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 20:39

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik had vandaag het idee om Black & White weer eens te gaan installeren.
Afijn, ik doe de (legale) cd erin, en druk op installeren, wil hij de ouder versie gaan de-installeren. Bleek dat ik het al eens op deze pc had staan en fout had verwijdert, want het spel zelf is van m'n harde schijf, alleen staat het nog wel in de software lijst (met een grootte van 14 mb). Wanneer ik dus op installeren druk staat er of ik de ouder versie wil de-installeren. Maar wanneer ik dit doe, staat er de volgende foutmelding:
Foutnummer: 0x80040702
Beschrijving: Kan dll niet laden: E

Setup wordt nu afgesloten.
Toen dacht ik: naja, dan maar niet. Dus toen hij vroeg ik ik hem wilde de-installeren drukte ik op nee. Maar wat zegt hij dan:
Onderhoud voltooid
InstallShield Wizard is gestopt met het uitvoeren van onderhoud op Black and White.
Dus wat ik ook doe, ik kan hem niet (de-)installeren. Iemand een oplossing of een idee?
Ik heb al geprobeert om de hele cd te kopieeren naar de harde schijf, maar dan geeft hij hetzelfde aan.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Probeer eens in je register alle sleutels die naar Black and White verwijzen te verwijderen. Ik raad je wel aan eerst een backup te maken voor je daarmee begint ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Verwijderd

Dode reg entry's killen en dan hopen dat ie het doet ;)

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ok, ik zal het morgen proberen :)
Bedankt allen :*

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
de cd in een andere cd-speler stoppen wil ook wel eens helpen
had ik met farcry laatst
in me dvd speler kreeg ik een vage fout melding maar toen ik hem in me CD- RW speler deed ging alles goed
succes

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Over in het register die sleutels verwijderen: niet gelukt :(
Bij LOCAL_MACHINE en CURRENT_USER heb ik sleutels in de map "Lionhead" verwijdert, kon er verder niets meer van vinden. Probeer ik te installen, krijg ik nogsteeds hetzelfde.
En een andere cd-romdrive proberen hielp ook niet echt :)

Verwijderd

Tja dan word het moeilijk, en een format vind je denk ik ook niet echt de oplossing neem ik aan :P

Verwijderd

Al bij de officiele support van B&W gekeken?

Dit en dit zou het misschien kunnen zijn.

• daves2hd
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

probeer hat anders op het officiele forum van bw officiele forum van bw . een post plaatsen of een van de mensen van bw studios zelf mailen. geloof dat bw studios e-mail adres bij stond ergends. heb je ooit scripting tools gedload van bw site? deze willen ook wel eens voor deinstall problemen zorgen.

zelf ook weer bw erin gegooit 3 weken geleden. alleen heb ik andere probleempjes [url]=]black&white, opstart probleem check dit probleem heb ik nogsteeds met m'n comp mocht iemand daar een oplossing voor hebben. post maar.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:00:
Al bij de officiele support van B&W gekeken?

Dit en dit zou het misschien kunnen zijn.
Die eerste link was het probleem ja :)
Dankjewel :) :*

Verwijderd

Is het nu opgelost dan? zo ja post ook ff wat je prezies hebt gedaan.. hebben andere mensen die die search gebruiken er misschien ook nog wat aan :)

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Is gelukt :)
Ik moest in regedit (in dir: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ de map "{E51B4CD9-A0A6-4324-B26A-31B3F2DE26CE}" verwijderen :)

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

have fun. ik ga ook maar weer eens flink wat tijd erin stoppen om m'n bw aan de praat te krijgen. kunnen w misschien een keer online spelen ;).

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Afgesproken ;)

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

de game runt. alleen is het beeld echt verneukt. zoals de 2e screenie bij m'n post :). maar dan zo in game. ik ga nu updaten en met een aantal files proberen te kloten. heb je msn? misschien handiger en kunnen we dit topic met rust laten :)

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik bw weer aan de praat. zoek me amar op msn, me mail adres is te zien in m'n profiel :P. BTW; welke versie van bw run je?

Pagina: 1