Toon posts:

Chello verhoging wanneer??? :S

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af wanneer de snelheidverhoging van Chello es word doorgevoert. Veel vrienden van mij hebben de verhoging al gekregen, en deze wonen vlak bij mij in de buurt, maar bij mij wil het er maar niet van komen... :(. Zijn er ook nog tweakes die ook nog de oude snelheden hebben en zo ja wanneer worden die verhoogt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 17:07 ]

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:42

GaMbiNo

1337

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik wel doen, maar vaak is het geval dat als ik op zon grote topics een vraag stel vaak er geen andwoord word gegeven of pas na een lange tijd. This niet dast ik het nu perse moet weten, maar ik zal het fijn vinden dat er wat duidelijkheid is betreffende de snelheden.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 15:17

TwoR

Gekleurde stippen

Tja uhm je kan ook nog naar chello bellen/meelen en voor de rest is het niet helemaal netjes om een nieuw topic hierover te openen je kan gewoon verder gaan in het oude die daar speciaal voor is..

offtopic:
En het staat nog in het verkeerde forum ook.

[ Voor 37% gewijzigd door TwoR op 20-04-2004 17:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 20 april 2004 @ 17:11:
Tja uhm je kan ook nog naar chello bellen/meelen en voor de rest is het niet helemaal netjes om een nieuw topic hierover te openen je kan gewoon verder gaan in het oude die daar speciaal voor is..
Ik heb chello al gebeld, daar zeiden het begin van deze maand, aangezien dat begin naar mijn weten al voorbij is. Begin me nu toch echt zorgen te maken :'(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 17:13:
[...]

Ik heb chello al gebeld, daar zeiden het begin van deze maand, aangezien dat begin naar mijn weten al voorbij is. Begin me nu toch echt zorgen te maken :'(
Edit: kan een mod iemand dit laatse bericht verwijderen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 17:15 ]

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 21:35
Tja een kennis van me woont in hetzelfde dorp en die heeft de snelheidsverhoging al wel gehad en ik nog niet.
Toen heb ik chello een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat ze de modems moesten vervangen en dat veel tijd koste.
Gewoon afwachten lijkt mij?
Heb je dan toch een manier gevonden om het wat sneller te laten gaan :P laat het mij dan toch maar horen.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Verwijderd

Hiervoor moet je dus in Internet & Telefonie zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.