Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[url] /52 -> /RBF

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ik weet niet of dit veel werk is, en enigszins gewenst, maar het lijkt me wel handig als je de algemeen gebruikte afkorting kunt gebruiken in de url, ipv het (minder bekend?) forumnummer

ik zie bvb heel vaak verwijzingen als "dit hoort in TMF" of "verplaatst FP -> LA", maar heel zelden naar /16 (tmf) respectievelijk /15 (la)

just an idea... :)

EDIT (blijkbaar wordt ik namelijk verkeerd begrepen, ofwel snap ik het zelf niet goed):

Ik bedoel helemaal niet dat in een reply bvb
http://gathering.tweakers.net/forum/52 moet vervangen worden door BUG

wel dat (iets met mod_rewrite en zo in apache) je gewoon in je adresbalk http://gathering.tweakers.net/forum/bug kunt intypen

Ik zit bvb in PWS, maar zie in de topiclijst niets interessants, nu moet ik ofwel die /14 in de adresbalk vervangen door /52 om in BUG terecht te komen, alleen ken ik geen enkel forumnummer (behalve /14 toevallig) uit het hoofd. Als ik dan in de adresbalk /bug kan typen op het einde van de url zou dat best makkelijk zijn aangezien de afkortingen toch over het algemeen bekender zijn dan het nummer

[ Voor 53% gewijzigd door Yoeri op 20-04-2004 17:33 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:12

momania

iPhone 30! Bam!

Waarom zou je dat dan in de url nodig hebben :?

Voor verwijzingen in een topic kan je al gewoon forum nummer en afkorting gebruiken
code:
1
2
[forum=11]
[forum=wos]

Ik kan me iig niet voorstellen dat iemand zelf veel de url wijzigd om bij een bepaalde subforum uit te komen.De meesten clicken daar gewoon naartoe via de index of een bookmark denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door momania op 20-04-2004 16:39 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
wist ik dus niet :+, had ik ook nog nergens gelezen in faq of zo, misschien niet goed opgelet... sorry voor het storen dan maar

overigens vervang ik heel soms wel eens de url als ik op een forum zit, maar geen interessante topics zie om meteen naar het volgende forum te smurfen maar inderdaad, dit gebeurt niet zo vaak

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
* 0xDEADBEEF in Topictitelkwestie/ met oude nick ;)

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
mja, dat bedoelde ik niet helemaal, het sluit er wel wat op aan maar ik bedoelde dus hetgeen je in de adresbalk typt, niet hetgeen in de titelbalk staat ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

we kunnen trouwens niet overal text-scanners voor maken, er zijn genoeg gevallen waar het ongewenste resultaten geeft...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
chem schreef op 20 april 2004 @ 17:24:
we kunnen trouwens niet overal text-scanners voor maken, er zijn genoeg gevallen waar het ongewenste resultaten geeft...
* Yoeri is ofwel dom, ofwel heel onduidelijk, ofwel beide

Ik denk dat ik verkeerd begrepen wordt namelijk

Ik bedoel helemaal niet dat in een reply bvb
http://gathering.tweakers.net/forum/52 moet vervangen worden door BUG

wel dat (iets met mod_rewrite en zo in apache) je gewoon in je adresbalk http://gathering.tweakers.net/forum/bug kunt intypen

Ik zit bvb in PWS, maar zie in de topiclijst niets interessants, nu moet ik ofwel die /14 in de adresbalk vervangen door /52 om in BUG terecht te komen, alleen ken ik geen enkel forumnummer (behalve /14 toevallig) uit het hoofd. Als ik dan in de adresbalk /bug kan typen op het einde van de url zou dat best makkelijk zijn aangezien de afkortingen toch over het algemeen bekender zijn dan het nummer

Wat chem bedoelt met die text-scanners en ongewenste resultaten is me in dit geval niet helemaal duidelijk

Nuja, het is slechts een idee wat me te binnen schoot. Kan het eenvoudig en zonder specifieke nadelen: doen! Is het wat meer werk of hangen er performancenadelen (ik roep maar wat) aan vast: in de prullenbak ermee

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

is er iets mis met de forum pulldown rechtsonder dan?

Intentionally left blank

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

nah, chem heeft ook net textvervangers op myreact (en faq toch?) gezet. nu werkt /forum/myreact/decramy ook :)
Blijkbaar is dat dermate veel werk, dat ie nu geen zin heeft om het ook te maken voor list_topics, terwijl het me een copy-past-change lijkt...

Maar ja, wie ben ik :X

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

ja, wtf ben jij nou helemaal? :(

:P

Anyways, de reden dat het er niet is, is omdat uhmmmmm ik er geen zin an had tot nu toe :+

Misschien in 1.9.4 :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

* chem wel lief hoor

:> O-)

[ Voor 13% gewijzigd door decramy op 21-04-2004 15:35 ]

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:01

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

* Thijsmans heeft dit echt al een jaar geleden voorgesteld en toen werd het afgewimpeld met een simpele nee :P

/edit: * klik *

[ Voor 30% gewijzigd door Thijsmans op 21-04-2004 20:23 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

[ forum=bla ] is hiervoor al bedoeld; modjes moeten zich dat maar aanwennen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.