Toon posts:

Edimax BR-6104 Broadband router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
LS

Heeft er iemand van u lieden ervaring met de Edimax BR-6104 Broadband router?

Is dat goedkoop duurkoop of is de kwalitiet goed.

Dank

Remi

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33

NBK

Weercam-Avatar

Tis een leuk ding en werkt erg prettig.
Mijn negatieve ervaring(3 stuks) is dat het router gedeelte na ongeveer een jaar problemen gaat geven. Maar dat zijn dan wel de modellen van 1 a 2 jaar terug. Geen idee of ze dat nog steeds doen.

Bij een vriend van me draait ie trouwens al 2 jaar probleemloos maar met een ander modem.

[ Voor 19% gewijzigd door NBK op 20-04-2004 16:41 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Tja, wat is goed? Hij doet wat ze zeggen, maar het is niets bijzonders verder. Als je kwalitiet wil, kun je misschien beter naar een 3com gaan kijken. Wel wat duurder, maar niet overdreven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 16:39:
Tja, wat is goed? Hij doet wat ze zeggen, maar het is niets bijzonders verder. Als je kwalitiet wil, kun je misschien beter naar een 3com gaan kijken. Wel wat duurder, maar niet overdreven.
http://www.bjorn3d.com/_preview.php?articleID=407&53725

hij krijgt een 9.5 van de 10 :)

Verwijderd

Overrated. Ik ken het apparaat en het is een prima ding. Maar om het nou een 9,5 te geven..... Zo spectaculair is het ding nou gewoon niet.

(Mijn Edimax BR6004+ draait overigens nu al een jaar of twee-en-een-half zonder problemen, ik heb dus niks tegen Edimax.)

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 16:50

silitek

Tubes Only

heb um ook...moet zeggen werkt vlekkenloos ;) Hoop dat die straks met ADSL ook nog top werkt.

[offtopic] Hoop dat ik snel van chello af ben

Tubes....It's what make music music!

Pagina: 1