[Word] Selectievak + Vetgedrukt

Pagina: 1
Acties:

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Na te hebben rondgezocht op Google en in [SA] rondgekeken (search werkt niet, of i.i.g. hier vandaan niet). Toch maar een topic openen met de vraag of het volgende mogelijk is.

In een Word Document (Document Sjabloonfeitelijk) moet een tekst vet gedrukt worden zodra er een selectievak aangeklikt word.

Echter, hoe krijg ik dit voor elkaar. Mijn VB kennis is niet bijster en met een Macro is dit volgens mij niet mogelijk.

Is dit dus uberhaupt uitvoerbaar of in 't geheel niet mogelijk?

BMW 535D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Soulfly schreef op 20 april 2004 @ 15:44:
Na te hebben rondgezocht op Google en in [SA] rondgekeken (search werkt niet, of i.i.g. hier vandaan niet). Toch maar een topic openen met de vraag of het volgende mogelijk is.

In een Word Document (Document Sjabloonfeitelijk) moet een tekst vet gedrukt worden zodra er een selectievak aangeklikt word.

Echter, hoe krijg ik dit voor elkaar. Mijn VB kennis is niet bijster en met een Macro is dit volgens mij niet mogelijk.

Is dit dus uberhaupt uitvoerbaar of in 't geheel niet mogelijk?
Om met je laatste vraag te beginnen: alles is mogelijk :Y).

Waar ik even nieuwsgierig naar ben, en dat mis ik dus uit je startpost, waar en / of hoe kan je die tekst vinden die dikgedrukt moet worden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Harry
Je hebt een tabel, meerdere rijen, 2 kolommen breed.

Links heb je een selectievakje, links de betreffende tekst die, indien het selectievakje dus op "on" staat vet gedrukt moet zijn / worden. Visa versa uiteraard wanneer het selectievakje uitstaat.

Ik had het er inderdaad even bij moeten vermelden, sorry daarvoor :)

BMW 535D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Soulfly schreef op 20 april 2004 @ 15:51:

Ik had het er inderdaad even bij moeten vermelden, sorry daarvoor :)
Maakt niet uit :>

Op de volgende manier kan je checken of een bepaalde checkbox aan of uit staat:

[code=vba]
ActiveDocument.FormFields("Check1").CheckBox.Value = True
[/]

Maar kan ff geen method vinden die getriggerd wordt bij het aanpassen van de state van een checkbox :?

Heb hem al gevonden..., gebruikte eerst het verkeerde form element :). Wat mij nog niet lukt is naar de volgende cel gaan :)

Is de inhoud van die tabellen altijd gelijk?

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 20-04-2004 16:08 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Harry
In de regel is links altijd het selectievakje en rechts altijd tekst. Dit is over elke regel in het tabel gelijk aan elkaar (even afgezien van de tekst zelf dan).

BMW 535D