Toon posts:

Ondertiteling van een (legale) DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb de search gebruikt, maar ik kom eigenlijk alleen maar mensen tegen die gedownloade filmbestanden willen voorzien van een ondertiteling. Bij mij gaat het erom om een partijtje legale Engelstalige dvd's te importeren. Alleen vind ik het erg vermoeiend om de films in het Engels te volgen, dus zou ik er graag een Nederlandse ondertiteling onder zetten. Kan iemand mij vertellen of dit eventueel mogelijk is en zo ja, op welke manier?? Alvast bedankt!

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Je wil de DVDs kopiëren en dan voorzien van ondertitles of hoe moet ik me dat voorstellen? Ondertiteling toevoegen op een bestaande DVD lijkt mij vrijwel onmogelijk. De ondertitels die bij een DVD horen zijn in een datafile opgeslagen, dus het lijkt me wel mogelijk deze aan te passen of toe te voegen.

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
rippen en dan die tuts die je hebt volgen?

moet je ze wel alleen voor eigen gebruik rippen!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus mogelijk om de dvd's te rippen en vervolgens op de pc te voorzien van een bestandje met de NL-ondertitels, begrijp ik? Want dat is voor mij in principe voldoende.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 12:12
bekijk dit draadje eens: Subtitles toevoegen/replacen in bestaande VOB files

Mijn tutorial beschrijft hoe je dit doet....

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 14:14:
Het is dus mogelijk om de dvd's te rippen en vervolgens op de pc te voorzien van een bestandje met de NL-ondertitels, begrijp ik? Want dat is voor mij in principe voldoende.
WWW.doom9.org
www.dvdrhelp.com

Verwijderd

Hoe je een DVD voorziet van nederlandstalige ondertiteling kun je gemakkelijk zelf vinden, gebruik ook google eens. :)

Of je in dit geval een gedownloade DVD of geimporteerde DVD gebruikt maakt niet uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.