Interessante homepage hebben ze... Hieronder wat interessante quotes.
Ik zou als je daar gaat hosten even een dimmetje langsbrengen
Hmm niet echt snel lijkt me... En 64 meg geheugen is ook niet je van het. Maar nu komt het mooiste:Linux is de afgelopen tijd erg populair geworden. Zowel voor de thuismarkt als voor de webhosting business. Zeer stabiel besturingssysteem en daarom goed inzetbaar bij het hosten van pagina's. Onze Linux server draait op een 233 Mhz processor ondersteund door 64 MB SDRAM waardoor Linux Red Hat 6.1 met Apache zeer soepel loopt. Via een 3COM 10/100 ethernetkaart is de server verbonden met een 100 Mbps netwerk, welke via vier T3 backbones is aangesloten op het internet
Windows met 64 meg geheugen... Yeah right!De windows 2000 server draait op 450 Mhz, ondersteund door 64MB SDRAM. Verbonden via 10 Mbps zitten we op een Gigabit netwerk dat met 155 Mpbs verbonden is met het internet.
Eén server?! 10 Mbit naar group switch? Windows?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Hmmm ik vraag me af waarom ze de linuxservers op een andere backbone hebben staan dan de windows servers. Ik denk dat beide texten een beetje ver out of date zijn
Maar goed ik zou naar een andere hosting provider gaan kijken.
JA, ik heb ervaring met Flexvalue.
Niet zelfde kwaliteit als Vuurwerk of iets dergelijks, maar zeker zéér acceptabel. Snelheid is eigenlijk altijd redelijk goed, support heb ik totaal geen problemen mee gehad (veel ge-emaild met die gast).
http://www.mt-computers.nl/ wordt gehost bij FlexValue. Ja, in mijn prille beginjaren heb ik die site gemaakt...
Layout zoog toen ik hem gemaakt had al heel hard maar ze hebben er nog allemaal veranderingen op aangebracht...en nu is het alleen maar erger geworden
maar goed dat boeit mij niet
Niet zelfde kwaliteit als Vuurwerk of iets dergelijks, maar zeker zéér acceptabel. Snelheid is eigenlijk altijd redelijk goed, support heb ik totaal geen problemen mee gehad (veel ge-emaild met die gast).
http://www.mt-computers.nl/ wordt gehost bij FlexValue. Ja, in mijn prille beginjaren heb ik die site gemaakt...
Layout zoog toen ik hem gemaakt had al heel hard maar ze hebben er nog allemaal veranderingen op aangebracht...en nu is het alleen maar erger geworden
Geef mij maar een Warsteiner.
Pagina: 1