Fibernet ADSL

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik ben bezig om van @home over te stappen naar ADSL (de 8mbit/1mbit verbinding), en helaas waar ik woon in Maastricht is volgens: demon, cistron e.d. geen bbned abo mogelijk. Gisteravond tipte een klant me dat ik eens Fibernet moest proberen en warempel, hier kan ik wel ADSL via bbned krijgen. Ik direct natuurlijk mail sturen naar hen en ook al antwoord terug gekregen. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaringen met deze provider?

Verder wilde ik weten, ik heb op 14april 2000 @home aangesloten gekregen en wil het dan nu opzeggen, kan dat zomaar... want op bij de ene voorwaarde staat dat je het niet in een lopend contractjaar kunt breken, en in de andere voorwaarde staat dat je het 1 maand van te voren moet opzeggen (niets vermeld over dat contractjaar).

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

als je in de tussentijd nooit een mutatie in je abo hebt gehad kun je na het 1e jaar te allen tijde opzeggen met 1 maand opzegtermijn.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
ff denken, heb altijd breedband gehad... daar is dus niks aan veranderd in die 4 jaar

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
Heb je de postcode check van BBNed zelf ook al geprobeerd? Ik denk dat die namelijk 't meest betrouwbaar is.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Flint schreef op 20 april 2004 @ 13:48:
Heb je de postcode check van BBNed zelf ook al geprobeerd? Ik denk dat die namelijk 't meest betrouwbaar is.
Die is juist het minst betrouwbaar, wordt het slechtst ge-update.

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:56
Bij hun staat er dat er bij mij ook BBned beschikbaar is.
Er staat echter wel netjes bij vermeld dat het om een 'Bitstream' locatie gaat.

Bij andere providers is BBned echter neit beschikbaar in mijn regio.

edit:

Beetje vreemde website trouwens. Er staan verder helemaal geen tarieven of andere zaken vermeld.

[ Voor 24% gewijzigd door paulus4ever op 20-04-2004 14:06 ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 11:50
Bitstream is hoofdzakelijk voor zakelijk gebruik en stukken duurder dan de standaard economy lijntjes omdat er gebruik wordt gemaakt van KPN centrales.

[ Voor 20% gewijzigd door stfn345 op 23-04-2004 09:51 ]

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:17
mail naar bbNed en vraag om een lijnmeting, alleen dán heb je zekerheid!
dan wordt trouwens ook de pc-check van bbned.nl voor jouw PC geupdate!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
johnnyv.nl schreef op 20 april 2004 @ 13:55:
[...]

Die is juist het minst betrouwbaar, wordt het slechtst ge-update.
Hmm, dat zou je niet verwachten natuurlijk. Beetje raar :?

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
ik heb inderdaad bij bbned gekeken, en daar kon het dus ook op mijn locatie... en dat is dus ook bitstream, nou ja ff afwachten wat fibernet me te melden heeft over prijzen :P

Verwijderd

SuB-Gold schreef op 21 april 2004 @ 01:42:
ik heb inderdaad bij bbned gekeken, en daar kon het dus ook op mijn locatie... en dat is dus ook bitstream, nou ja ff afwachten wat fibernet me te melden heeft over prijzen :P
sorry, dit is een onbeschaamde terugvind-post, maar ik wil het ook ff weten :P

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bitstream is in feite niks anders als een bbned lijn over het KPN netwerk. Met andere woorden, eng duur en zeker niet de moeite als je je @home lijntje wilt vervangen.

https://discord.com/invite/tweakers

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:56
SuB-Gold schreef op 21 april 2004 @ 01:42:
Weet je al wat meer over de prijzen van Fibernet ??

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Biststream diensten gaan maar tot maximaal 2Mbit. En zijn loeiduur. Dat kan niemand je aanbieden tegen de gangbare particuliere prijzen.

Lijkt er hier 99% op dat fibrenet zijn postcodecheck geen onderverdeling maakt tussen bbned & bitstream locaties.

[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 23-04-2004 11:07 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
prijzen hebben ze me niet gegeven van bitstream, dat is dus idd gewoon veel te duur! bbned gewoon is bij mij nog niet beschikbaar (wel al in de binnenstad van Maastricht), dus ik moet helaas afwachten :(

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SuB-Gold schreef op 24 april 2004 @ 12:43:
prijzen hebben ze me niet gegeven van bitstream, dat is dus idd gewoon veel te duur! bbned gewoon is bij mij nog niet beschikbaar (wel al in de binnenstad van Maastricht), dus ik moet helaas afwachten :(
of je neemt een veel te overpriced 4mbit lijn van kpn :) of je houd gewoon @home,

ik wil hier ook nog altijd van @home af maar zo lang BBNED me geen normale lijn kan leveren heeft het voor mij geen nut..

Trouwens als je genoeg mensen vind die een DSL lijn via BBNED willen zou je bij Publishnet eens moeten informeren.. die zijn wel bereid te inversteren als er genoeg belangstelling is..

voor hier was het iets van 155!! 8/1 mbit lijntjes regelen.. alleen dat bleek een onmogelijk in dit gat.. :(

404 Signature not found

Pagina: 1