Ik ben bezig om van @home over te stappen naar ADSL (de 8mbit/1mbit verbinding), en helaas waar ik woon in Maastricht is volgens: demon, cistron e.d. geen bbned abo mogelijk. Gisteravond tipte een klant me dat ik eens Fibernet moest proberen en warempel, hier kan ik wel ADSL via bbned krijgen. Ik direct natuurlijk mail sturen naar hen en ook al antwoord terug gekregen. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaringen met deze provider?
Verder wilde ik weten, ik heb op 14april 2000 @home aangesloten gekregen en wil het dan nu opzeggen, kan dat zomaar... want op bij de ene voorwaarde staat dat je het niet in een lopend contractjaar kunt breken, en in de andere voorwaarde staat dat je het 1 maand van te voren moet opzeggen (niets vermeld over dat contractjaar).
Verder wilde ik weten, ik heb op 14april 2000 @home aangesloten gekregen en wil het dan nu opzeggen, kan dat zomaar... want op bij de ene voorwaarde staat dat je het niet in een lopend contractjaar kunt breken, en in de andere voorwaarde staat dat je het 1 maand van te voren moet opzeggen (niets vermeld over dat contractjaar).