Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 6230 met een T-Mobile abbo. Nu wil ik mijn zonnet mail kunnen gebruiken. Ik kan wel ontvangen via POP, maar niet verzenden via SMTP.

Kan iemand mij hiermee helpen ?

B.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
welke SMTP server geef je op? Als je die van zonnet opgeeft is het mogelijk dat zonnet weigert e-mails te accepteren die van buiten hun netwerk af, wordt verzonden.

[ Voor 70% gewijzigd door mabarto op 20-04-2004 11:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja en nee, ik gaf de SMTP server van zonnet op, maar las al ergens dat dit mogelijk niet zou werken. Ik gebruik nu de SMTP van wanadoo voor beveiligd aanloggen en daarna ook weer de SMTP van wanadoo voor de SMTP instellingen. Maar het werkt nog niet. Moet ik soms wanadoo voor aanloggen gebruiken en zonnet voor de instellingen ?

B.

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Als je ook via zonnet wilt versturen dan moet je ook via zonnet ingebeld zijn.
Dit kan je als het goed is ook in je GSM zetten als inbelverbinding.

• mabarto
bijdehandjes gegeten? kan ook wat vriendelijker.

Probeer mail.t-mobile.nl eens als SMTP Server

[ Voor 11% gewijzigd door mabarto op 20-04-2004 11:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel in via zonnet, maar heb problemen met de SMTP server. Weet niet of die van wanadoo het doet en of ik de juiste instellingen heb gedaan. Weet iemand hoe je dat bij een nokia series 40 insteld ? Of is dit een van de zgn bugs waar ze het bij de 6230 over hebben ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik overigens geen GPRS voor de e-mail, maar gewoon gsm-instellingen. Ook heb ik ingesteld dat ik analoog inbel ipv ISDN ... weet overigens ook niet met welke baudrate ik dan verbinding kan krijgen ...

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40

ralpje

Deugpopje

barto018 schreef op 20 april 2004 @ 11:23:
[...]

bijdehandjes gegeten? kan ook wat vriendelijker.

Probeer mail.t-mobile.nl eens als SMTP Server
Mwa, ik vind het zo jammer dat er een centraal topic is over dit toestel en er vervolgens alllerlei losse topics geopend worden met vragen, die keurig in dat centrale topic zouden passen. Geeft ook aan dat er niet echt goed gezocht is (NOFI), anders zou men wel in dat centrale topic uitkomen. :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, toevallig heb ik een 6230. Maar het gaat uiteindelijk over de e-mail instellingen op een gsm. Toch ...?

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:34:
Ik gebruik overigens geen GPRS voor de e-mail, maar gewoon gsm-instellingen. Ook heb ik ingesteld dat ik analoog inbel ipv ISDN ... weet overigens ook niet met welke baudrate ik dan verbinding kan krijgen ...
Als je inbelt bij t-mobile moet dit met ISDN (v1.10) met een baudrate van 9600.

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de SMTP instellingen van t-mobile dan ? Zoals login en password ?

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Zet deze maar eens neer: smtp.gprs.t-mobile.nl

• mabarto
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:39:
Wat zijn de SMTP instellingen van t-mobile dan ? Zoals login en password ?
geen, omdat je bij T-mobile inbelt, ziet de server dat jij een klant bent van t-mobile en wordt er verder geen controle uitgevoerd.
Pagina: 1