Ik heb sinds kort een 6230 met een T-Mobile abbo. Nu wil ik mijn zonnet mail kunnen gebruiken. Ik kan wel ontvangen via POP, maar niet verzenden via SMTP.
Kan iemand mij hiermee helpen ?
B.
Kan iemand mij hiermee helpen ?
B.
[ Voor 70% gewijzigd door mabarto op 20-04-2004 11:04 ]
bijdehandjes gegeten? kan ook wat vriendelijker.
[ Voor 11% gewijzigd door mabarto op 20-04-2004 11:24 ]
Mwa, ik vind het zo jammer dat er een centraal topic is over dit toestel en er vervolgens alllerlei losse topics geopend worden met vragen, die keurig in dat centrale topic zouden passen. Geeft ook aan dat er niet echt goed gezocht is (NOFI), anders zou men wel in dat centrale topic uitkomen.barto018 schreef op 20 april 2004 @ 11:23:
[...]
bijdehandjes gegeten? kan ook wat vriendelijker.
Probeer mail.t-mobile.nl eens als SMTP Server
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Als je inbelt bij t-mobile moet dit met ISDN (v1.10) met een baudrate van 9600.Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:34:
Ik gebruik overigens geen GPRS voor de e-mail, maar gewoon gsm-instellingen. Ook heb ik ingesteld dat ik analoog inbel ipv ISDN ... weet overigens ook niet met welke baudrate ik dan verbinding kan krijgen ...
geen, omdat je bij T-mobile inbelt, ziet de server dat jij een klant bent van t-mobile en wordt er verder geen controle uitgevoerd.Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:39:
Wat zijn de SMTP instellingen van t-mobile dan ? Zoals login en password ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq