Toon posts:

[excel] gekoppelde map ontkoppelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een excel bestand met een koppeling naar exact.
Nu wil ik dit document gaan bewerken maar hij blijft verwijzen naar de add-in van exact. En veranderd de velden naar het bekende #naam als ik iets verander.

Wat ik heb geprobeerd:
- opslaan als text document
- speciaal plakken
- google :+

Maar niets helpt.
In de formulebalk blijft dit staan ='C:\Documents and Settings\annemarie\Application Data\Microsoft\Excel\library\exact\Emain97.xla'!FILE_FIELD("debitr"; A6; 60;; "woonpl")

Wat ik wil is de texten die in de cellen staan houden en de verwijzing weggooien...

Verwijderd

Hele sheet selecteren, copy, op een andere sheet 'paste special', vinkje bij 'values' zetten, klaar is kees. Of redcorn.

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:40
Tja, maar dan is hij ook alle andere excel formules kwijt.. Ik weet niet hoeveel koppelingen er zijn, maar ik betwijfel het dat hij alleen de waarden van de cellen wil hebben.

edit: Misschien heeft hij aan de waarden idd wel genoeg, want als je zelfs probeert om als tekst document op te slaan, dan is ook alles weg...

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenG op 20-04-2004 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
elguapo, dit is idd een manier alleen verlies ik zo wat omzet info die niet meegekopieerd word?
En de volgorde van het bestand staat nu op postcode niet dat dat erg is maar ik moet de omzet wel blijven zien..

De forumules mogen gewoon weg, ik wil alleen de "harde" text en getallen houden zeg maar...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 11:24 ]

Verwijderd

Hoe bedoel je dat je omzet info kwijt bent? Als je _alles_ selecteert en _alles_ kopieert, kan het haast niet anders dan dat ook _alles_ geplakt wordt ;)

Volgordes is een kwestie van sorteren lijkt me.

[edit]
ff opgezocht: via bewerken>koppelingen kan je alle koppelingen converteren naar harde waarden. Das nog veel makkelijker natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 12:09:

[edit]
ff opgezocht: via bewerken>koppelingen kan je alle koppelingen converteren naar harde waarden. Das nog veel makkelijker natuurlijk.
Damn als ik bij koppelingen kijk dan kan ik niets anders doen dan een andere bron selecteren, en daar heb ik niets aan...
Maar bedankt voor je inzet!
Het is helaas nog niet gelukt... :/

Verwijderd

Topicstarter
*Klein schopje
Pagina: 1