Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Heb sinds kort mijn ATI- remote wonder: werkt goed! tot op 15 meter!! Ik zou alleen graag mijn "master-volume" willen regelen met de remote (dus ongeacht welk programma de focus heeft)

Daarnaast zou ik met mijn remote de focus op Winamp (2.81) willen krijgen, zodat ik ook voor en achteruit kan "zappen".

Heeft iemand er meer ervaring mee, en kan mij helpen?

Ciao

Kasper

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 13:47

Zorro

Z

Zou ik best willen proberen, maar mijn remote wonder werkt maar tot 1 meter of zo, dus die lol was er al gauw af. Als je mij kunt vertellen hoe ik deze afstand groter kan maken, wil ik best proberen wat ander dingetjes uit te zoeken ;)

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Hoe je de master vol. kan regelen weet ik zo 1-2-3 niet. Voor winamp zijn genoeg plugins voor de ati-driver. Ik weet niet of je ze al geprobeerd hebt, anders kan je ze hier vinden. (Zodra ik de plugin had geïnstalleerd en winamp opende, gedruikte de driver de plugin automatisch)
Werkte het niet? Dan kan je nog zoiets als Girder (Moet je je wel in verdiepen om het onder de knie te krijgen) of uICE (is makkelijker, veel plugins voor te vinden, maar niet gratis) proberen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Als het etzefde is als de Pinnacle Remote dan dient de remote eigenlijk als een keyboard en kan je in een van de files aanpassen welke combo toetsen er worden ingedrukt, wat je dan kan doen is snelkey maken voor geluid en deze mappen aan een remote key

Verwijderd

Topicstarter
Ola Tweakers,

Bedankt voor de reacties... Met de link naar een nieuwe plugin.. (Nidan), werkt zowel MASTER volume als WINAMP op de achtergrond.... kan ik nog meer genieten van mijn REMOTE.... joehoe!

Bereik: ontvanger niet te dicht bij beeldscherm plaatsen (scheelt) ...

Ciao

Kasper

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Zorro schreef op 20 april 2004 @ 10:17:
Zou ik best willen proberen, maar mijn remote wonder werkt maar tot 1 meter of zo, dus die lol was er al gauw af. Als je mij kunt vertellen hoe ik deze afstand groter kan maken, wil ik best proberen wat ander dingetjes uit te zoeken ;)
Bij mij was het bereik eerst ook beperkt tot 1 a 2 meter. Dat was verholpen nadat ik de ontvanger via een hub aan de computer had aangesloten. Geen idee waarom dat het probleem oplost, maar het werkt (iig bij mij) wel.

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

fjorden schreef op 20 april 2004 @ 15:13:
[...]

Bij mij was het bereik eerst ook beperkt tot 1 a 2 meter. Dat was verholpen nadat ik de ontvanger via een hub aan de computer had aangesloten. Geen idee waarom dat het probleem oplost, maar het werkt (iig bij mij) wel.
offtopic:
Waarschijnlijk heeft de hub jouw probleem van bereik opgelost omdat je USB-poort niet genoeg spanning kon leveren aan de ontvanger.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
cHeMMiE schreef op 21 april 2004 @ 03:02:
[...]

offtopic:
Waarschijnlijk heeft de hub jouw probleem van bereik opgelost omdat je USB-poort niet genoeg spanning kon leveren aan de ontvanger.
offtopic:
nee, de usb-hub wordt enkel via usb-poort van de computer gevoed, ligt ook op exact dezelfde plaats, enige verschil is dat aansluiting via usb-hub verloopt. Heb geen andere usb-hub om het te proberen, maar op een andere computer had deze ontvanger hetzelfde probleem (probeerde eerst andere computer om te kijken hoe het bereik dan zou zijn, daar was het ook matig) en dat was ook met usb-hub opgelost.
Pagina: 1